Quote from Guest on 21 July 2010, 12:162002 råkade ja ut för en knäskadda. gjorde 2 operationer då dom filade till minisk osv. efter det så har ja haft ont i knät och trott det var knäskaddan som var problemet.
Men för några månader sedan var ja på läger och kom i kontakt med en massör och vi
2002 råkade ja ut för en knäskadda. gjorde 2 operationer då dom filade till minisk osv. efter det så har ja haft ont i knät och trott det var knäskaddan som var problemet.
Men för några månader sedan var ja på läger och kom i kontakt med en massör och vi
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 12:26Då blir jag lite intresserad hur man stretchar på bästa sätt för detta problem. Pratade lite hastigt med en träningscoach på mitt gym igår om mitt onda vänsterknä. Han kom fram till att det var stela muskler som behövdes masseras och stretchas.Längre än s
Då blir jag lite intresserad hur man stretchar på bästa sätt för detta problem. Pratade lite hastigt med en träningscoach på mitt gym igår om mitt onda vänsterknä. Han kom fram till att det var stela muskler som behövdes masseras och stretchas.Längre än s
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 12:35deta kom fram för mig för ja har fått ont i rumpmuskeln (vet inte namn) för jag har alltid sutit på min plånbok så ja blivit skev i höfte så det rätta hon till då. vi kom då in på mit knä och sa att det hänger ihopp den muskel o knät så ja har stretchat
deta kom fram för mig för ja har fått ont i rumpmuskeln (vet inte namn) för jag har alltid sutit på min plånbok så ja blivit skev i höfte så det rätta hon till då. vi kom då in på mit knä och sa att det hänger ihopp den muskel o knät så ja har stretchat
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 12:48Gluteus maximus=rumpmuskel.
Ja, jag stretchar också rumpa, bak/fram lår och vader. Mitt problem ska tydligen ligga på utsidan av knät vilken han antydde att det är lättast att massera ut?
Gluteus maximus=rumpmuskel.
Ja, jag stretchar också rumpa, bak/fram lår och vader. Mitt problem ska tydligen ligga på utsidan av knät vilken han antydde att det är lättast att massera ut?
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 14:20Jag brukar köra den här: http://www.marathon.se/news/article.cfm?NewsId=8173
Kanske hjälper för ditt utsida knä-ont, Niclas?
Jag brukar köra den här: http://www.marathon.se/news/article.cfm?NewsId=8173
Kanske hjälper för ditt utsida knä-ont, Niclas?
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 14:28Malin, den där stretchövningen har jag aldrig lyckats med... Jag kan inte göra rätt för jag känner ingenting. 🙁
Jag fattar inte riktigt hur man skall göra... (Trots beskrivning)
Malin, den där stretchövningen har jag aldrig lyckats med... Jag kan inte göra rätt för jag känner ingenting. 🙁
Jag fattar inte riktigt hur man skall göra... (Trots beskrivning)
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 14:39Tack Malin! En för mig ny stretchövning. Värt att prova.
Tack Malin! En för mig ny stretchövning. Värt att prova.
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 14:44Johan, den kan vara lite knepig att få till tycker jag. Ibland tycker jag att det är lättare att luta sig åt andra hållet, om du förstår vad jag menar. Du får nog bara prova dig fram tills du känner nåt... 🙂
Johan, den kan vara lite knepig att få till tycker jag. Ibland tycker jag att det är lättare att luta sig åt andra hållet, om du förstår vad jag menar. Du får nog bara prova dig fram tills du känner nåt... 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 14:46Du kan väl börja med att berätta vilket ben det skall ta på och var, så kanske jag förstå lite lättare?
Du kan väl börja med att berätta vilket ben det skall ta på och var, så kanske jag förstå lite lättare?
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 15:17Det är det bakre benet som det skall kännas i.
Det är det bakre benet som det skall kännas i.