Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 15:22På utsidan?
På utsidan?
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 15:22Den här är mycket lättare:
http://www.exrx.net/Stretches/HipAbductors/LyingIliotibial.html
Den här är mycket lättare:
http://www.exrx.net/Stretches/HipAbductors/LyingIliotibial.html
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 15:24Bra, nu kan jag stretcha hela kvällen! 🙂
Bra, nu kan jag stretcha hela kvällen! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 15:28Jag får testa den liggande varianten... Tack!
Jag får testa den liggande varianten... Tack!
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 15:43Annica, du är en pärla!!! Jag vet inte hur många gånger jag stått med den andra och bara åstadkommit att jag sett trött och kissnödig ut, nu kan jag matcha min trötthet med att se ut som om jag ligger i framstupa sidoläge!
I kväll efter min runda så är d
Annica, du är en pärla!!! Jag vet inte hur många gånger jag stått med den andra och bara åstadkommit att jag sett trött och kissnödig ut, nu kan jag matcha min trötthet med att se ut som om jag ligger i framstupa sidoläge!
I kväll efter min runda så är d
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 15:46Läcker bild på henne 🙂 Jag vet inte om det ser skönare ut så än att stå och "vara kissnödig"
Läcker bild på henne 🙂 Jag vet inte om det ser skönare ut så än att stå och "vara kissnödig"
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 19:10Ni som stretchat bort eran smärta i knät, vart på knät hade ni ont och hur kändes det då?
Jag har varit öm presis vid/på där knäskålen börjar i över ett år, vid mycket löpning i flera dagar sprider sig smärtan och jag kan inte springa. Kan det bero på ste
Ni som stretchat bort eran smärta i knät, vart på knät hade ni ont och hur kändes det då?
Jag har varit öm presis vid/på där knäskålen börjar i över ett år, vid mycket löpning i flera dagar sprider sig smärtan och jag kan inte springa. Kan det bero på ste
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 20:40Precis över laterala femurepikondylen, den lilla knölen på knäets utsida.
Precis över laterala femurepikondylen, den lilla knölen på knäets utsida.