Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är ju bra på det där med support! Jag har övat!

Jon-Erik kokar gröten då ;)?
För om ni ser noga på bilden ovan på mig så är min mage full med J-E:s mumselimumsiga gröt och sjuttsingen va snabbt vi cyklade den dan!

Mmmm..jag vill mer ha support med att fixa iordning picknickfilten, duka fram maten osv..går det att beställa?

Jag har hört att J-E är en fena på sånt oxå! Stämmer det???

Blire nåt eller (H) Å andra sidan kan vi u fika ihop ändå.. men 2 till ska vi väl kunna skrapa fram..

Inte hört nåt från de jag kontaktade... men jag har hört att det finns de som bara är inne här nån gång i veckan! Vet inte hur de gör det men det kanske bara va ett rykte ;).

Jag fixar picnic! Vad vill vi, (ni) ha?? Karin har smakat kassler-salladen!

Jag funderar också på Vårruset... Men jag har inte sprungit på länge, och jag vet att mina knän inte gillar asfalt! Nu läste jag i en annan tråd att det är bättre för knäna om man inte sätter i hälen, så det kan jag kanske prova. Hur är det med skor? Efte

Äh läste inte ordentligt

Man MÅSTE inte springa hela tiden. Man kan gå hela om man känner för det. Det är ju det som är tjusningen med ett sånt här lopp. Det ÄR verkligen för alla!

"Det handlar om att springa, jogga, lunka eller promenera 5 km i din egen takt" står det på hemsid