Quote from Zsuzsi Zsédely on 23 February 2008, 15:19Jag är ju bra på det där med support! Jag har övat!
Jag är ju bra på det där med support! Jag har övat!
Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 17:08Jon-Erik kokar gröten då ;)?
För om ni ser noga på bilden ovan på mig så är min mage full med J-E:s mumselimumsiga gröt och sjuttsingen va snabbt vi cyklade den dan!
Jon-Erik kokar gröten då ;)?
För om ni ser noga på bilden ovan på mig så är min mage full med J-E:s mumselimumsiga gröt och sjuttsingen va snabbt vi cyklade den dan!
Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 23:32Mmmm..jag vill mer ha support med att fixa iordning picknickfilten, duka fram maten osv..går det att beställa?
Mmmm..jag vill mer ha support med att fixa iordning picknickfilten, duka fram maten osv..går det att beställa?
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 00:04Jag har hört att J-E är en fena på sånt oxå! Stämmer det???
Jag har hört att J-E är en fena på sånt oxå! Stämmer det???
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 07:53Blire nåt eller (H) Å andra sidan kan vi u fika ihop ändå.. men 2 till ska vi väl kunna skrapa fram..
Blire nåt eller (H) Å andra sidan kan vi u fika ihop ändå.. men 2 till ska vi väl kunna skrapa fram..
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 12:20Inte hört nåt från de jag kontaktade... men jag har hört att det finns de som bara är inne här nån gång i veckan! Vet inte hur de gör det men det kanske bara va ett rykte ;).
Inte hört nåt från de jag kontaktade... men jag har hört att det finns de som bara är inne här nån gång i veckan! Vet inte hur de gör det men det kanske bara va ett rykte ;).
Quote from Zsuzsi Zsédely on 25 February 2008, 05:08Jag fixar picnic! Vad vill vi, (ni) ha?? Karin har smakat kassler-salladen!
Jag fixar picnic! Vad vill vi, (ni) ha?? Karin har smakat kassler-salladen!
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 23:03Jag funderar också på Vårruset... Men jag har inte sprungit på länge, och jag vet att mina knän inte gillar asfalt! Nu läste jag i en annan tråd att det är bättre för knäna om man inte sätter i hälen, så det kan jag kanske prova. Hur är det med skor? Efte
Jag funderar också på Vårruset... Men jag har inte sprungit på länge, och jag vet att mina knän inte gillar asfalt! Nu läste jag i en annan tråd att det är bättre för knäna om man inte sätter i hälen, så det kan jag kanske prova. Hur är det med skor? Efte
Quote from Elias Engqvist on 27 February 2008, 23:06Äh läste inte ordentligt
Äh läste inte ordentligt
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 23:11Man MÅSTE inte springa hela tiden. Man kan gå hela om man känner för det. Det är ju det som är tjusningen med ett sånt här lopp. Det ÄR verkligen för alla!
"Det handlar om att springa, jogga, lunka eller promenera 5 km i din egen takt" står det på hemsid
Man MÅSTE inte springa hela tiden. Man kan gå hela om man känner för det. Det är ju det som är tjusningen med ett sånt här lopp. Det ÄR verkligen för alla!
"Det handlar om att springa, jogga, lunka eller promenera 5 km i din egen takt" står det på hemsid