Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jo, jag vet ju att man får gå, och att många gör det. Men jag vill gärna ta mig runt springandes (eller ja, joggandes), det tycker jag är ett ganska rimligt mål att jobba mot. 🙂

Då ska du göra så!

Vill du va med oss som ska anmäla oss som grupp? Saknas bara två pers. Med dig saknar vi bara en.

Mja, jag ska nog ut och löpträna lite först, för att se om jag verkligen kommer att springa loppet. Jag har ju inte riktigt bestämt mig än. Men om det blir av kan jag vara med i er grupp. Fast ni får nog hela picknickkorgen själva, den är nog inte så vega

anna h- Jag lovar.. Du behöver inte vara löpvan och är vi ett gäng puschar vi varann.. Kom igen.. Jag var livrädd första gången, hade inte sprungit en hel km förut typ 🙂

Som det support-team jag är så fixar jag naturligtvis pic-nic-mat som passar ALLA!! Fram med önskemålen bara! 😀

Ja jag har inga problem med att äta veganskt om det skulle va så att det blir svårt att göra bara lite av nåt.

Jag har t.o.m. fuskat lite (för att utmana mina matlagningskunskaper) och gjort lite veganska anrättningar (bröd, bönröror, bönbiffar m.m.).

Hej!

Jag blev inspirerad av Anne Mari i går att gå med i Funbeat och att springa Vårruset.
...och nu är jag medlem i Funbeat och Vårruset känns som en lagom utmaning och en sporre att komma igång med lite löpträning.

Jag är gärna med och delar fikakor

Wooooopeeeey! Härligt Helena!

Oj, va tiden går fort. Är vi fortfarande 5? I så fall behöver vi väl en till för att bli ett lag... dags att anmäla sig väl...

Helena, hade du en syster yster :D?

Japp, jag har en syster som ska springa Vårruset och hon anmäler sig gärna tillsammans med vårt lag om det blir ett.

Kan alla som visat intresse för ett lag verifiera om ni fortfarande är intresserade av en laganmälen. Sista dag för anmälan till ordinar