Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Och sen blev det en plantar fasciit som jag visserligen hämtat mig bra från men jag kommer att gå runt antagligen.

Det blir nog fler som går Anne Marie. Själv ska jag lunka runt med min hjärtopererade mamma. Hon är ruskigt taggad och i fredags gick/småjoggade vi runt banan (som ju bara är 4,6 km och inte 5.) i Slottskogen för att kolla läget och dämpa hennes tävlingsn

Jag är bara rädd att tävlingsmänniskan i mig inte kan låta bli att springa...

Då får du nog be någon hålla i dig hårt för när du väl ställt dig i startfållan är det kört 🙂 Det var på det senaste Vårruset som jag upptäckte att jag var den tävlingsmänniska jag inte trodde (och inte ville erkänna) att jag var... Jag hade varit ute t

Hi hi hi, ho ho ho.

Glöm inte ögonbindel oxå.

Meeeeeeeen!

Håller tummarna Anna.

Ni skall vara glada att ni inte var i Malmö igår.
Det var så knökat med folk att det inte gick att springa! :@

Har aldrig sprungit så sakta på 5 km tidigare! (t-)

Å va tråkigt för dig Tina.

Om det är som vanligt så kommer det va likadant här i morgon. Till min fördel då för jag får ju inte springa...

Yes, feberfri idag! 😀

Men fortfarande rätt så darrig, så det blir nog till att promenera runt imorgon. Får väl ge mig på att springa banan nån gång nästa vecka, då slipper jag ju dessutom all trängsel! 😉

Jag har aldrig varit på Vårruset innan så jag v

Jahapp, vaknar och termometern visar 38+. Skit också. 🙁

Lycka till alla ni som är (någorlunda) friska och kan ta er ut på banan! Berätta här sedan om hur det var. 🙂