Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 22:39Sorry Rasmus. Det va enda chansen. Nu får du vänta till nästa år ;).
Sorry Rasmus. Det va enda chansen. Nu får du vänta till nästa år ;).
Quote from Sissel Svanøe on 7 May 2008, 22:47Men hur gick det Anne Mari? Själv startade jag med modern i lunkagruppen, stannade vid båda vätskekontrollerna, fick bromsa in mamma emelllanåt för att hon inte skulle ta död på sig där hon galopperade fram förbi folk ut i gräset, och stannade och pratade
Men hur gick det Anne Mari? Själv startade jag med modern i lunkagruppen, stannade vid båda vätskekontrollerna, fick bromsa in mamma emelllanåt för att hon inte skulle ta död på sig där hon galopperade fram förbi folk ut i gräset, och stannade och pratade
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 23:0027 minuter blankt och jag är som sagt sjukt nöjd!!!
27 minuter blankt och jag är som sagt sjukt nöjd!!!
Quote from Sissel Svanøe on 8 May 2008, 08:50Det ska du vara! Grattis!
Det ska du vara! Grattis!
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 08:51Tack!
Tack!
Quote from Catharina Brattlin on 8 May 2008, 08:52Jisses AM, drack Du raketbränsle till frukost igår eller...?!? Stort grattis! (hv)
Jisses AM, drack Du raketbränsle till frukost igår eller...?!? Stort grattis! (hv)
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 09:05Ha ha 😀 Nu va jag tvungen att tänka efter på va jag åt. Grejen va ju att jag inte laddade på nåt speciellt sätt för jag tänkte ju kanske inte springa alls... eller gå.
Det här åt jag under dagen (innan loppet):
Frukost: 2 helkornsmackor med kesella, di
Ha ha 😀 Nu va jag tvungen att tänka efter på va jag åt. Grejen va ju att jag inte laddade på nåt speciellt sätt för jag tänkte ju kanske inte springa alls... eller gå.
Det här åt jag under dagen (innan loppet):
Frukost: 2 helkornsmackor med kesella, di
Quote from Sissel Svanøe on 8 May 2008, 09:50Ahaa! Kaffe! Det var det som gjorde´t. Själv persade jag helt otippat på en halvmara efter att ha bälgat i mig en halv liter kaffe till frukosten. Borde kanske dopingklassa koffein.
Ahaa! Kaffe! Det var det som gjorde´t. Själv persade jag helt otippat på en halvmara efter att ha bälgat i mig en halv liter kaffe till frukosten. Borde kanske dopingklassa koffein.
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 10:02Varit dopingklassat men togs bort för några år sen.
Varit dopingklassat men togs bort för några år sen.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 8 May 2008, 11:16Och du som inte KUNDE springa?!?!?
Snacka om att mörka.....Ett JÄTTEGRATTIS!!!
RESPEKT!Vad händer nu? Midnattsloppet?
Lycka till med löpningen!
Och du som inte KUNDE springa?!?!?
Snacka om att mörka.....
Ett JÄTTEGRATTIS!!!
RESPEKT!
Vad händer nu? Midnattsloppet?
Lycka till med löpningen!