Quote from Guest on 13 March 2009, 17:17Som ni kanske sett så har FunBeat fått en liten ansiktslyftning idag. Det är putsat på fasaden lite här och lite där. Bland annat så är sidan centrerad i webbläsarfönstret. Det gör att sidan blir lite luftigare. Sen är det en mängd små grafiska detaljer s
Som ni kanske sett så har FunBeat fått en liten ansiktslyftning idag. Det är putsat på fasaden lite här och lite där. Bland annat så är sidan centrerad i webbläsarfönstret. Det gör att sidan blir lite luftigare. Sen är det en mängd små grafiska detaljer s
Quote from Lena O on 13 March 2009, 17:27Jag försöka att vänja mig (#) (#)
Jag försöka att vänja mig (#) (#)
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 17:29mmmm lite jobbigt är det......
mmmm lite jobbigt är det......
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 17:30Snyggt!
Är det blåa fältet på "Min träning de senaste 30 dagarna" fortfarande glidande medelvärde? För hos mig ser det lite knasigt ut... tror jag...
Snyggt!
Är det blåa fältet på "Min träning de senaste 30 dagarna" fortfarande glidande medelvärde? För hos mig ser det lite knasigt ut... tror jag...
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 17:30Kul!
Men diagrammet "Min träning de senaste 30 dagarna" på "Min startsida" ser lite konstigt ut, det ser ut som jag tränat mycket mer i snitt per dag än vad jag någonsin kommit över på en enstaka dag!
Kul!
Men diagrammet "Min träning de senaste 30 dagarna" på "Min startsida" ser lite konstigt ut, det ser ut som jag tränat mycket mer i snitt per dag än vad jag någonsin kommit över på en enstaka dag!
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 17:30Totalvärde verkar det som, men staplarna blir väldigt pyttiga.
Totalvärde verkar det som, men staplarna blir väldigt pyttiga.
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 17:36Ojdå, det var inte meningen att röra till 30-dagarsdiagrammet. Jag har ändrat tillbaka till hur det var förut nu.
Ojdå, det var inte meningen att röra till 30-dagarsdiagrammet. Jag har ändrat tillbaka till hur det var förut nu.
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 17:37Tackar!
Nu känns det bra igen!
Tackar!
Nu känns det bra igen!
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 17:39Vilsammare design för ögonen, tycker jag nog.
Fast själv vill jag nog ha sidan högst upp efter blockering av reklamen. Nu har jag ett onödigt grått fält överst, som jag inte får bort längre. Sidan är ju i alla fall vänsterorienterad i horisontalled, så v
Vilsammare design för ögonen, tycker jag nog.
Fast själv vill jag nog ha sidan högst upp efter blockering av reklamen. Nu har jag ett onödigt grått fält överst, som jag inte får bort längre. Sidan är ju i alla fall vänsterorienterad i horisontalled, så v
Quote from j sollerman on 13 March 2009, 17:42Jävligt nice!
Jävligt nice!