Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 20:02Ser jäkligt snyggt ut tycker jag. Jag ger 🙂 🙂 🙂 🙂 :-).
Ser jäkligt snyggt ut tycker jag. Jag ger 🙂 🙂 🙂 🙂 :-).
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 20:13defenitift mer lättläst i allafall.
defenitift mer lättläst i allafall.
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 20:23Snyggt! Ser bra ut i Chrome också. Dock efterlyser jag som någon tidigare, att i forumet, och på tränignen också, så ligger menyerna i toppen kvar, medan man scrollar allt under denna.
Snyggt! Ser bra ut i Chrome också. Dock efterlyser jag som någon tidigare, att i forumet, och på tränignen också, så ligger menyerna i toppen kvar, medan man scrollar allt under denna.
Quote from Magnus Gelang on 13 March 2009, 20:29Nej jag är ledsen men jag gillar inte det nya utseendet. Tycker det ser skarpt, kallt och oproffesionellt ut 🙁
Nej jag är ledsen men jag gillar inte det nya utseendet. Tycker det ser skarpt, kallt och oproffesionellt ut 🙁
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 20:42Håller nog med bullen.. Mycket blev snyggare. Men speciellt "min nyhetsström" ser kall o tomt ut. Man får inte samma överblick som förut.
Men annars funkar allt kanon!
Håller nog med bullen.. Mycket blev snyggare. Men speciellt "min nyhetsström" ser kall o tomt ut. Man får inte samma överblick som förut.
Men annars funkar allt kanon!
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 21:22Äh fult, jag är för gammal för ny layout.
Äh fult, jag är för gammal för ny layout.
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 21:36Oj då....nu har Hallsta-Tompan vaknat upp igen....då får jag väl ge den nya looken typ::D:D:D:D:D:D:D
Oj då....nu har Hallsta-Tompan vaknat upp igen....då får jag väl ge den nya looken typ::D:D:D:D:D:D:D
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 22:28Månkarbo´s stolthet Kjelle ska då alltid vara värst hahaha (V)
Månkarbo´s stolthet Kjelle ska då alltid vara värst hahaha (V)
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 22:29Tycker sidan kanns lite smalare an forut, kanns lite trangt med innehallet. Skuggan ar alldeles for stark och inte har nagon riktig ljusriktning, tar bort valdigt mycket fran en annars ren layout i mitt tycke.
I ovrigt gillar jag det, mycket smafixar har
Tycker sidan kanns lite smalare an forut, kanns lite trangt med innehallet. Skuggan ar alldeles for stark och inte har nagon riktig ljusriktning, tar bort valdigt mycket fran en annars ren layout i mitt tycke.
I ovrigt gillar jag det, mycket smafixar har
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 22:41Jag har samma problem som Leif med att flikarna inte får plats på en rad. Jag misstänker att det beror på att jag har satt en minimigräns för teckensnitt på 11 punkter. Dessutom brukar jag förstora texten på funbeat ett snäpp för att få texten läslig och
Jag har samma problem som Leif med att flikarna inte får plats på en rad. Jag misstänker att det beror på att jag har satt en minimigräns för teckensnitt på 11 punkter. Dessutom brukar jag förstora texten på funbeat ett snäpp för att få texten läslig och