Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 11:15Men Olle, jag använder Firefox 3.0.7 och det jag beskrev var just Ctrl+ och Ctrl-, jag har inte gjort något med typsnitten eller teckenstorlekar.
Men Olle, jag använder Firefox 3.0.7 och det jag beskrev var just Ctrl+ och Ctrl-, jag har inte gjort något med typsnitten eller teckenstorlekar.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 11:16Leif: Åtusan. Mac/pc/linux? Kan du skicka skärmdump?
Leif: Åtusan. Mac/pc/linux? Kan du skicka skärmdump?
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 11:21Olle, skärmdump finns ju ovan. jag kör gammal hederlig Windows XP.
Olle, skärmdump finns ju ovan. jag kör gammal hederlig Windows XP.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 11:29OK, jag skickade skärmdumparna till info-emailen.
OK, jag skickade skärmdumparna till info-emailen.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 13:09Även jag kör Firefox 3.0.7 men jag föredrar att bara zooma texten. Jag testade med en ny profil i Firefox och då såg det helt ok ut så det är ju helt klart nån inställning som jag själv har gjort som ställer till det.
Olle, det skulle förmodligen räcka m
Även jag kör Firefox 3.0.7 men jag föredrar att bara zooma texten. Jag testade med en ny profil i Firefox och då såg det helt ok ut så det är ju helt klart nån inställning som jag själv har gjort som ställer till det.
Olle, det skulle förmodligen räcka m
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 13:36Den blev bra denna sida eft. div. korrigeringar/ändringar!
Mvh/Håkan 🙂
Den blev bra denna sida eft. div. korrigeringar/ändringar!
Mvh/Håkan 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 17:04Snyggt! Har bara ett problem, jag kan inte få upp inforutorna till träningsrundorna längre. Skulle behöva redigera en runda men det verkar inte gå längre. Jag använder firefox på mac.
Snyggt! Har bara ett problem, jag kan inte få upp inforutorna till träningsrundorna längre. Skulle behöva redigera en runda men det verkar inte gå längre. Jag använder firefox på mac.
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 11:54Henrik: Nu ska problemet med inforutorna vara löst.
Henrik: Nu ska problemet med inforutorna vara löst.
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 15:48Nä, först tyckte jag bara att det var bra och snyggt, men nu hoppar raderna omkring lite som de vill hos mig också!!
Hur sjutton får man in bilder här? Har gjort ett par skärmdumpar som visar hur det ser ut hos mig, men fattar inte hur jag lägger in dem
Nä, först tyckte jag bara att det var bra och snyggt, men nu hoppar raderna omkring lite som de vill hos mig också!!
Hur sjutton får man in bilder här? Har gjort ett par skärmdumpar som visar hur det ser ut hos mig, men fattar inte hur jag lägger in dem
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 16:10Citrona: Kan du förklara vad du menar med att raderna hoppar omkring?
Citrona: Kan du förklara vad du menar med att raderna hoppar omkring?