Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 22:47Sänk upplösningen på skärmen.
Sänk upplösningen på skärmen.
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 22:50Kör också med firefox. Inga problem. Kanske uppdatera firefox? Det nya ser bra ut (H)
Janne
Kör också med firefox. Inga problem. Kanske uppdatera firefox? Det nya ser bra ut (H)
Janne
Quote from Jan Lundquist on 13 March 2009, 23:26Snyggt Olle men alldeles FÖR MYCKET luft. Jag har bara 1280x800 och får skrolla ihjäl mig! Det behövs inte 1,5 radmatning på varje rad!
För övrigt: Ursnyggt!
PS jag kör också Firefox och har inga problem tror jag. Eller är det därför det är så himla
Snyggt Olle men alldeles FÖR MYCKET luft. Jag har bara 1280x800 och får skrolla ihjäl mig! Det behövs inte 1,5 radmatning på varje rad!
För övrigt: Ursnyggt!
PS jag kör också Firefox och har inga problem tror jag. Eller är det därför det är så himla
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 00:14Tyvärr är inte jag helt nöjd med det nya utseendet. Framförallt verkar det buggigt för saker och ting överlappar varandra och ligger felpositionerade. Dock inte som för Leif A utan t.ex. editeringen i svara på inlägg ligger smileys utanför den grå ramen.
Tyvärr är inte jag helt nöjd med det nya utseendet. Framförallt verkar det buggigt för saker och ting överlappar varandra och ligger felpositionerade. Dock inte som för Leif A utan t.ex. editeringen i svara på inlägg ligger smileys utanför den grå ramen.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 07:59Får ni för mycket luft på sidorna så kör med två webbläsare bredvid varandra så hinner ni surfa dubbelt så mycket på Funbeat... 😉
Får ni för mycket luft på sidorna så kör med två webbläsare bredvid varandra så hinner ni surfa dubbelt så mycket på Funbeat... 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 09:46Mitt problem med dubbla flikrader är oberoende av vilken upplösning jag kör. Däremot försvinner den om jag ökar fonten två steg, eller minskar med två steg.
Sedan kör jag Adblock som Erik och får ett tomt fält längst upp och till höger där det bara står
Mitt problem med dubbla flikrader är oberoende av vilken upplösning jag kör. Däremot försvinner den om jag ökar fonten två steg, eller minskar med två steg.
Sedan kör jag Adblock som Erik och får ett tomt fält längst upp och till höger där det bara står
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 11:02Till er som förstorar typsnittet själva: Det är mycket svårt att göra en webbsida som blir funktionell och snygg även när besökaren ändrar typsnittsstorlek själva.
Dock så finns det en mycket enkel lösning. Det finns nämligen två olika sätt att förstora
Till er som förstorar typsnittet själva: Det är mycket svårt att göra en webbsida som blir funktionell och snygg även när besökaren ändrar typsnittsstorlek själva.
Dock så finns det en mycket enkel lösning. Det finns nämligen två olika sätt att förstora
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 11:04Jonas: Använder du också teckenförstoring? Kan du lägga upp en skärmbild på hur det ser ut med de problemen du beskriver (eller maila mig den)?
Jonas: Använder du också teckenförstoring? Kan du lägga upp en skärmbild på hur det ser ut med de problemen du beskriver (eller maila mig den)?
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 11:12Kanske beror det på att jag inte varit aktiv medlem här så länge, men jag märker ingen skillnad (förutom att två knappar bytt färg).... Helt ok mao.
Kanske beror det på att jag inte varit aktiv medlem här så länge, men jag märker ingen skillnad (förutom att två knappar bytt färg).... Helt ok mao.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 11:14Jag tycker det är kanon (t+)
Jag tycker det är kanon (t+)