Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 17:42Snyggt, fast det finns ingen annons högst upp?
Snyggt, fast det finns ingen annons högst upp?
Quote from j sollerman on 13 March 2009, 17:43jo de finns de.
jo de finns de.
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 17:50Supersnyggt - (t+)
Supersnyggt - (t+)
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 18:06Jag fick uppdatera sidan 2 gånger för jag var säker på att det var fel på mina ögon, eller webläsare 😀
Men det lär nog inte ta lång tid att vänja sig, bra jobbat Olle! 😀
Jag fick uppdatera sidan 2 gånger för jag var säker på att det var fel på mina ögon, eller webläsare 😀
Men det lär nog inte ta lång tid att vänja sig, bra jobbat Olle! 😀
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 19:00Snyggt! 🙂
Snyggt! 🙂
Quote from Bertil Nolheim on 13 March 2009, 19:06Fint men jag skulle uppskatta om sidan fyllde browser-fönstret och scroll-listen låg under det blåa "huvudet". Så man kan scrolla och fortfarande komma åt t.ex. "nästa inlägg" eller flikarna.
Fint men jag skulle uppskatta om sidan fyllde browser-fönstret och scroll-listen låg under det blåa "huvudet". Så man kan scrolla och fortfarande komma åt t.ex. "nästa inlägg" eller flikarna.
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 19:20Himla snyggt!!
Himla snyggt!!
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 19:39För mig blir det himla fult i Firefox. Alla flikarna får inte plats på raden utan scrollas ned på nästa rad 🙁
BILD:w3.snattringesk.a.se/bilder/irl/fb.jpg
För mig blir det himla fult i Firefox. Alla flikarna får inte plats på raden utan scrollas ned på nästa rad 🙁
BILD:w3.snattringesk.a.se/bilder/irl/fb.jpg
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 19:58Så ser det inte ut i mitt firefox. Ser alldeles perfekt ut.
Så ser det inte ut i mitt firefox. Ser alldeles perfekt ut.
Quote from Bertil Nolheim on 13 March 2009, 20:02Först var det rundade hörn och skuggor i Firefox. Nu är det bara platt. Men det fixar nog Olle.
Jag tycker fortfarande att det vore schyst om hela ytan utnyttjades (och scrollisten låg under det blåa funbeat-huvudet).
Först var det rundade hörn och skuggor i Firefox. Nu är det bara platt. Men det fixar nog Olle.
Jag tycker fortfarande att det vore schyst om hela ytan utnyttjades (och scrollisten låg under det blåa funbeat-huvudet).