Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 16:38Tack! Nu fungerar det igen.
Tack! Nu fungerar det igen.
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 19:55Jag kan maila skärmdumparna. Till vilken adress?
Jag kan maila skärmdumparna. Till vilken adress?
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:18Kan inte längre registrera träning via Opera Mini. Knapparna finns inte längre kvar. Svårt också att göra en skärmdump på mobilskärmen 😉
Kan inte längre registrera träning via Opera Mini. Knapparna finns inte längre kvar. Svårt också att göra en skärmdump på mobilskärmen 😉
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:27Ta en bild med mobilens inbyggda kamera ;)!
Ta en bild med mobilens inbyggda kamera ;)!
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:30Doh 🙂
Doh 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:31Är du tillräckligt snabb borde det gå!
Är du tillräckligt snabb borde det gå!
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:31Men om du är riktigt snabb borde det väl gå?
Edit: Grrrr, va snabb du är Peter!!! 😀
Men om du är riktigt snabb borde det väl gå?
Edit: Grrrr, va snabb du är Peter!!! 😀
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:31Jag vann 🙂
Jag vann 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:33Jag skulle sparat in på några ord så hade jag vunnit.
Citrona; info@funbeat.se
Jag skulle sparat in på några ord så hade jag vunnit.
Citrona; info@funbeat.se
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 10:10Jonas: Har du senaste versionen (4.2) av Opera Mini? Det ser säkert olika ut på olika mobiltelefoner, så det är ju inte säkert att det hjälper att uppgradera, men jag kör Opera Mini på min telefon, och där syns knapparna.
Jonas: Har du senaste versionen (4.2) av Opera Mini? Det ser säkert olika ut på olika mobiltelefoner, så det är ju inte säkert att det hjälper att uppgradera, men jag kör Opera Mini på min telefon, och där syns knapparna.