Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 11:01Hej Olle, jag kör också 4.2 (senaste, finns åtminstone en 4.2x också). Har en p1i. Tar jag bort den mobila vyn så ser jag knapparna, men allt ligger huller om buller.
Hej Olle, jag kör också 4.2 (senaste, finns åtminstone en 4.2x också). Har en p1i. Tar jag bort den mobila vyn så ser jag knapparna, men allt ligger huller om buller.
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 14:26Jag kör senaste versionen av Firefox. Får också fliken "Träningsprogram" på ny rad. Har inte ändrat någon storlek på typsnitt.
Uppdaterat:
Prova att ändra i CSS:en under #Tabs .unselectedså att det står
padding: 6px 3px 1px;
istället för
padding: 6
Jag kör senaste versionen av Firefox. Får också fliken "Träningsprogram" på ny rad. Har inte ändrat någon storlek på typsnitt.
Uppdaterat:
Prova att ändra i CSS:en under #Tabs .unselected
så att det står
padding: 6px 3px 1px;
istället för
padding: 6
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 15:15Jag har också upptäckt konstiga saker efter förändringen.
Kör senaste Firefox och om ni tittar på bilden hur det ser ut så är det inte bra.
Har kört Refresh, stängt ner hela Firefox mm, fortf samma sak.BILD:http://lh6.ggpht.com/_THut5KICjfA/Sb5ew99E83I/
Jag har också upptäckt konstiga saker efter förändringen.
Kör senaste Firefox och om ni tittar på bilden hur det ser ut så är det inte bra.
Har kört Refresh, stängt ner hela Firefox mm, fortf samma sak.
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 16:23Men det där var väl ändå Pernilla W:s glädjeyra (som smittade av sig på mig :D) som ställde till det och inte den nya utformningen? Fast iofs borde det radbrytas när man får utropsteckenfnatt.
Men det där var väl ändå Pernilla W:s glädjeyra (som smittade av sig på mig :D) som ställde till det och inte den nya utformningen? Fast iofs borde det radbrytas när man får utropsteckenfnatt.
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 16:59Nu har jag gjort en liten justering (på så sätt som Daniel mkt riktigt hade upptäckt) som gör att flikarna inte bör hamna på två rader.
Många av er kan behöva refresha sidan genom att trycka Refresh/Uppdatera/F5 (beror på webbläsare etc) för att se ändr
Nu har jag gjort en liten justering (på så sätt som Daniel mkt riktigt hade upptäckt) som gör att flikarna inte bör hamna på två rader.
Många av er kan behöva refresha sidan genom att trycka Refresh/Uppdatera/F5 (beror på webbläsare etc) för att se ändr
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 17:04🙂 Jo precis, det ska ju inte spela någon roll om man fastnat med fingret på Shift 1 hehe. Den bör ju radbrytas som sagt
🙂 Jo precis, det ska ju inte spela någon roll om man fastnat med fingret på Shift 1 hehe. Den bör ju radbrytas som sagt
Quote from Urban Nilsson on 16 March 2009, 18:57Olle! Snyggt och lättöverskådligt. FB blev 1000 ggr roligare att besöka nu. (t+)
Olle! Snyggt och lättöverskådligt. FB blev 1000 ggr roligare att besöka nu. (t+)
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 19:301000 gånger roligare än innan. Så stora tal finns väl inte
1000 gånger roligare än innan. Så stora tal finns väl inte
Quote from Urban Nilsson on 16 March 2009, 20:44Har ett eget matematiskt universum som börjar med en fantisilion.
Har ett eget matematiskt universum som börjar med en fantisilion.
Quote from Therese Woodhill on 16 March 2009, 21:38Det blev konstigt när rubrikerna är väldigt långa.
Det blev konstigt när rubrikerna är väldigt långa.