Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 08:39Jag saknar den gulmarkering som tidigare fanns i topplistorna. Det är nu lite svårare att hitta sig själv bland alla namnen. Det är ju inte alltid man ligger överst på listan.
Jag saknar den gulmarkering som tidigare fanns i topplistorna. Det är nu lite svårare att hitta sig själv bland alla namnen. Det är ju inte alltid man ligger överst på listan.
Quote from Anders Wallerstedt on 23 March 2009, 13:25Sidan ser bra ut, kanon Olle.
Hade lite problem, men efter en ominstallation av Firefox, fungerar det U.A.Det jag saknar är att bredden inte _flödar_ som den gjorde förut, nackdel både för de med stora skärmar(sitter normalt med en 24"(1920x1200) och en
Sidan ser bra ut, kanon Olle.
Hade lite problem, men efter en ominstallation av Firefox, fungerar det U.A.
Det jag saknar är att bredden inte _flödar_ som den gjorde förut, nackdel både för de med stora skärmar(sitter normalt med en 24"(1920x1200) och en
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 13:32Hur menar du med att det inte flödar lika bra? Angående utrymme på bredden så är det samma som tidigare, sånär som på några pixels.
För övrigt vore det finfint att kunna öka till bredare sida, men ca 25% använder fortfarande en skärm som är 1024 pixels
Hur menar du med att det inte flödar lika bra? Angående utrymme på bredden så är det samma som tidigare, sånär som på några pixels.
För övrigt vore det finfint att kunna öka till bredare sida, men ca 25% använder fortfarande en skärm som är 1024 pixels
Quote from Anders Wallerstedt on 23 March 2009, 14:41"Angående utrymme på bredden så är det samma som tidigare, sånär som på några pixels. "
Aha, då måste jag ha drömt, inte så ovanligt men ändå. Jo det är nog så att många sitter med laptops, och där är det ju ofta 1024.
(speciellt inte läsare som har lit
"Angående utrymme på bredden så är det samma som tidigare, sånär som på några pixels. "
Aha, då måste jag ha drömt, inte så ovanligt men ändå. Jo det är nog så att många sitter med laptops, och där är det ju ofta 1024.
(speciellt inte läsare som har lit
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 18:59På en telefon med Windows går det inte att gå in på en länk som pekar på en viss position nere på sidan. Den laddar om sidan oavbrutet.
På en telefon med Windows går det inte att gå in på en länk som pekar på en viss position nere på sidan. Den laddar om sidan oavbrutet.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 10:22Det verkar som om Bloggar fliken med korta summeringar av blogginläggen numera skriver isär många ord omotiverat. Vet inte om det tillkom efter vårstädningen eller senare. Detta i Firefox 3+Windows. Kan skicka skärmdump om det är nödvändigt.
Det verkar som om Bloggar fliken med korta summeringar av blogginläggen numera skriver isär många ord omotiverat. Vet inte om det tillkom efter vårstädningen eller senare. Detta i Firefox 3+Windows. Kan skicka skärmdump om det är nödvändigt.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 10:25Så blir det hos mig också - alltså omotiverade mellanslag här och var.
Så blir det hos mig också - alltså omotiverade mellanslag här och var.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 10:31Det trodde jag bara var min Opera som gjorde.
Aldrig får jag vara unik 🙁
Det trodde jag bara var min Opera som gjorde.
Aldrig får jag vara unik 🙁
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 10:50ja ser man, samma här
Kör browser från Microsoft, explorer tror jag den heter ...
version7.0.5730.13 för att vara exakt
ja ser man, samma här
Kör browser från Microsoft, explorer tror jag den heter ...
version7.0.5730.13 för att vara exakt
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 15:17dessutom kommer rubriken på bloginlägget alltid med två gånger på startsidan...
dessutom kommer rubriken på bloginlägget alltid med två gånger på startsidan...