Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 20:50Stefan: Ah, tack för utförlig information! 🙂
Magnus: no hard feelings, hoppas jag? Jag sade det där om besserwissrar med lika mycket glimt i ögat som du skrev ditt inlägg. 🙂
Stefan: Ah, tack för utförlig information! 🙂
Magnus: no hard feelings, hoppas jag? Jag sade det där om besserwissrar med lika mycket glimt i ögat som du skrev ditt inlägg. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 20:55Det säger du nu, jag har legat i fosterställning och hulkat ända sedan jag läste ditt inlägg. 😉
Det säger du nu, jag har legat i fosterställning och hulkat ända sedan jag läste ditt inlägg. 😉
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 21:06*skrattar* Äsch, förlåt! Hade jag vetat hade jag naturligtvis sagt det långt tidigare! Skönt att det blev utrett nu i alla fall. 😉
*skrattar* Äsch, förlåt! Hade jag vetat hade jag naturligtvis sagt det långt tidigare! Skönt att det blev utrett nu i alla fall. 😉
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 21:33Stefan: Hur går sträckningen på 16 km på tävlingen veckan efter?
Stefan: Hur går sträckningen på 16 km på tävlingen veckan efter?
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 21:56Det är 2 * 8 km eller 7,75 som den är.
32 är 4 * 8 km
Det är 2 * 8 km eller 7,75 som den är.
32 är 4 * 8 km
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 22:13Tack Robert! Brukar det vara många som springer 16/32 km?
Tack Robert! Brukar det vara många som springer 16/32 km?
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 23:3616 km är två varv på åttan medurs. (egentligen 2 x 7777 meter)
Hur många springer 16 km? Om man kollar bakåt de senaste fem åren så var det som minst i fjol med lite över 100 personer som sprang 16km. 2006 var det färre än 20 som sprang 32. Som mest var
16 km är två varv på åttan medurs. (egentligen 2 x 7777 meter)
Hur många springer 16 km? Om man kollar bakåt de senaste fem åren så var det som minst i fjol med lite över 100 personer som sprang 16km. 2006 var det färre än 20 som sprang 32. Som mest var
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 23:4416 km är ju okej att springa utan medlöpare,men 32 km kräver ju lite sällskap runt omkring,iaf för min del! Hursom så låter det intressant! Hoppas på bra underlag då,för som 8:an var senast jag sprang den, så var den bedrövlig!
16 km är ju okej att springa utan medlöpare,men 32 km kräver ju lite sällskap runt omkring,iaf för min del! Hursom så låter det intressant! Hoppas på bra underlag då,för som 8:an var senast jag sprang den, så var den bedrövlig!
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 06:29Jag skall köra 32 km som en träning inför Stockholm Maran...
Man startar ju innan 16 km löparna så man kan hänga på lite folk under loppet...
Underlaget kommer att vara ok då. Det är ju 2:a April...
Förra året så var det is på halva spåret på 8 km loppet
Jag skall köra 32 km som en träning inför Stockholm Maran...
Man startar ju innan 16 km löparna så man kan hänga på lite folk under loppet...
Underlaget kommer att vara ok då. Det är ju 2:a April...
Förra året så var det is på halva spåret på 8 km loppet
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 19:21Nu går det att anmäla sig. Är det vår nu?
Nu går det att anmäla sig. Är det vår nu?