Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 17:07Äntligen...=)
Äntligen...=)
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 15:13Satan i gatan vad det var svårsprunget idag på 8:an. Det skall väl bli ett par plusgrader framöver så det mesta hinner rinna undan men idag gick det inte fort runt.
Satan i gatan vad det var svårsprunget idag på 8:an. Det skall väl bli ett par plusgrader framöver så det mesta hinner rinna undan men idag gick det inte fort runt.
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 12:56Det blir efteranmälan för min del. Hoppas det lugnar sig med underlaget. Jag får väl cykla dit och reka på torsdag. Någon som vill med?
Det blir efteranmälan för min del. Hoppas det lugnar sig med underlaget. Jag får väl cykla dit och reka på torsdag. Någon som vill med?
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 08:51Snart dax nu... Fantastiskt väder, lite kyligt men käns som en underbar dag för starten på löparsäsongen.
Har att slå 38:02 från förra året. Känns som jag kommer att slå det med råge i år.. Lycka till ni andra
Snart dax nu... Fantastiskt väder, lite kyligt men käns som en underbar dag för starten på löparsäsongen.
Har att slå 38:02 från förra året. Känns som jag kommer att slå det med råge i år.. Lycka till ni andra
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 08:51Hmm dubbelpost igen...
Hmm dubbelpost igen...