Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 13:23Hur gicke det? ... är väg G att köpa en dräkt själv...
Hur gicke det? ... är väg G att köpa en dräkt själv...
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 13:39Jag har inte kommit ut i vattnet ännu 🙁 Men jag måste snart ut, tänkte köra min triathlon debut i Råda 4Life den 9 aug. Så innan dess måste jag testa lära mig crawla, så mitt mål är att ha den i vattnet denna veckan.
Jag har inte kommit ut i vattnet ännu 🙁 Men jag måste snart ut, tänkte köra min triathlon debut i Råda 4Life den 9 aug. Så innan dess måste jag testa lära mig crawla, så mitt mål är att ha den i vattnet denna veckan.
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 08:16Nu har jag testat dräkten några gånger och jag får säga att den är mycket trevlig att simma med. Det är en otrolig skillnad mot att simma utan. Jag håller ju på att lära mig crawla och med dräkten så går det mycket bättre. Dräkten är nästan likvärd som at
Nu har jag testat dräkten några gånger och jag får säga att den är mycket trevlig att simma med. Det är en otrolig skillnad mot att simma utan. Jag håller ju på att lära mig crawla och med dräkten så går det mycket bättre. Dräkten är nästan likvärd som at
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 02:01Jag har själv en Aquaman och har inte fått ett enda skavsår. Tänk på att dräkten ska sitta tight. Så köp inte en som är för stor.
Skillnaden på en billig och dyr är bl.a. att den dyrare är tunnare och av bättre material. Jag tror dock inte att de blir hå
Jag har själv en Aquaman och har inte fått ett enda skavsår. Tänk på att dräkten ska sitta tight. Så köp inte en som är för stor.
Skillnaden på en billig och dyr är bl.a. att den dyrare är tunnare och av bättre material. Jag tror dock inte att de blir hå
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 11:59Hej funderar själv på att skaffa en våtdräkt och sitter och funderar på det här med storlek. Hur har ni tänkt vad är det mest intressanta? På wiggle.co.uk säger de att det viktigaste är bröstvidden. Vilken roll spelar vikt m.m. Är lite mjuk på mitten så a
Hej funderar själv på att skaffa en våtdräkt och sitter och funderar på det här med storlek. Hur har ni tänkt vad är det mest intressanta? På wiggle.co.uk säger de att det viktigaste är bröstvidden. Vilken roll spelar vikt m.m. Är lite mjuk på mitten så a
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 18:35Hej!
Min Orca apex 2 skiljer sig helt klart jmf med de dräkter jag har dykit med.
Min dräkt sitter tight över hela kroppen och definitivt över bröstet, man får lägga ner lite tid för att få dräkten att sitta bra och gärna simma en liten bit (uppvärmning k
Hej!
Min Orca apex 2 skiljer sig helt klart jmf med de dräkter jag har dykit med.
Min dräkt sitter tight över hela kroppen och definitivt över bröstet, man får lägga ner lite tid för att få dräkten att sitta bra och gärna simma en liten bit (uppvärmning k
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 18:51Den här?
BILD:http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00983/sim_450_983774l.jpgMed silvertape.
Den här?
BILD:http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00983/sim_450_983774l.jpg
Med silvertape.
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 20:37Den var nog för tight, tycks ju kunna justera storleken själv.
Min våtdräkt justerar min kroppsform och inte tvärtom.
Den var nog för tight, tycks ju kunna justera storleken själv.
Min våtdräkt justerar min kroppsform och inte tvärtom.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 19:03Jag vägde min SOLA våtdräkt (köpt -95 eller nåt för vidsurfing) idag efter att varit och simmat och den vägde 3.4 kg.
Det är ganska mycket eller hur? Fast vikten kanske inte gör så mycket i vattnet. Den håller äntligen på att spricka i neoprenet på axlar
Jag vägde min SOLA våtdräkt (köpt -95 eller nåt för vidsurfing) idag efter att varit och simmat och den vägde 3.4 kg.
Det är ganska mycket eller hur? Fast vikten kanske inte gör så mycket i vattnet. Den håller äntligen på att spricka i neoprenet på axlar
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 15:43Jag var inne på en sida och kikade lite förstrött efter en våtdräkt inför min "2010-satsning". Där fanns en storlekstabell som gav mig ångest.
Längd (189) => XL
Bröst (97) => Medium
Mage (90) => Large
Höft (97) = medium tall - medium largeDet är ett ga
Jag var inne på en sida och kikade lite förstrött efter en våtdräkt inför min "2010-satsning". Där fanns en storlekstabell som gav mig ångest.
Längd (189) => XL
Bröst (97) => Medium
Mage (90) => Large
Höft (97) = medium tall - medium large
Det är ett ga