Quote from Guest on 3 July 2007, 14:57Jag har ett tag känt mej öm i knävecken efter löpningen men trott att det beror på att jag är ovan vid asfaltlöpning och att det skulle ge med sig. Idag var jag inne på gymmet och körde ett step/styrkepass och efter det hade jag rejält ont. Som tur var jo
Jag har ett tag känt mej öm i knävecken efter löpningen men trott att det beror på att jag är ovan vid asfaltlöpning och att det skulle ge med sig. Idag var jag inne på gymmet och körde ett step/styrkepass och efter det hade jag rejält ont. Som tur var jo
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 15:07Ush då, vad tråkigt 🙁
Skaffa något bra knästöd, jag har ett som är som en avklippt, tajt elastiskt långkalsongben, fick det när jag cyklat 25 timmar på 3 dagar och knät var som en boll.
Vad jag kommer ihåg gick det bort ganska snabbt, men inte säker på a
Ush då, vad tråkigt 🙁
Skaffa något bra knästöd, jag har ett som är som en avklippt, tajt elastiskt långkalsongben, fick det när jag cyklat 25 timmar på 3 dagar och knät var som en boll.
Vad jag kommer ihåg gick det bort ganska snabbt, men inte säker på a
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 15:09Tack Linn! Jag tror jag har nån sån där elastisk binda som tub liksom. Kommer nu ihåg att sjukgymnasten sa något om att knät är instabilt som det är nu och att det är därför korsbanden kan paja om jag fortsätter springa.
Så fort jag inte kände något kund
Tack Linn! Jag tror jag har nån sån där elastisk binda som tub liksom. Kommer nu ihåg att sjukgymnasten sa något om att knät är instabilt som det är nu och att det är därför korsbanden kan paja om jag fortsätter springa.
Så fort jag inte kände något kund
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 15:25Nej, fy vad tråkigt!
Jag misstänker att det är väldigt individiuellt hur lång tid det tar att bli kvitt vätska i lederna, tyvärr är jag helt obekant med den här typen av skada och har ingen erfarenhet alls att gå efter så jag kan inte ens komma med en a
Nej, fy vad tråkigt!
Jag misstänker att det är väldigt individiuellt hur lång tid det tar att bli kvitt vätska i lederna, tyvärr är jag helt obekant med den här typen av skada och har ingen erfarenhet alls att gå efter så jag kan inte ens komma med en a
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 15:27Tack Lady Godiva!
Jag har surfat runt och letat efter någon artikel om det, det kan ju inte vara alltför ovanligt. Men kammat noll ännu så länge....
Tack Lady Godiva!
Jag har surfat runt och letat efter någon artikel om det, det kan ju inte vara alltför ovanligt. Men kammat noll ännu så länge....
Quote from Martin Trygg on 3 July 2007, 15:28Om jag var du så skulle jag gå till en läkare och försöka ta reda på VARFÖR du har haft ont i knäveckan. Smärta där kan ju tyda på ventrombos t.ex., och det kan ju vara bra att få utrett...
Om jag var du så skulle jag gå till en läkare och försöka ta reda på VARFÖR du har haft ont i knäveckan. Smärta där kan ju tyda på ventrombos t.ex., och det kan ju vara bra att få utrett...
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 15:32Men sjukgymnasten var bombsäker på vad det berodde på sa hon. Att det var för mycket asfaltlöpning. Hon satte diagnos på 10 sekunder och hon sa att det inte var något farligt och att det är vanligt. Smärtan berodde på att knälederna är svullna och att knä
Men sjukgymnasten var bombsäker på vad det berodde på sa hon. Att det var för mycket asfaltlöpning. Hon satte diagnos på 10 sekunder och hon sa att det inte var något farligt och att det är vanligt. Smärtan berodde på att knälederna är svullna och att knä
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 16:30Nej, vad tråkigt, Fia-Lotta!!!! Jag hoppas att det blir fort bra igen! 🙁
Nej, vad tråkigt, Fia-Lotta!!!! Jag hoppas att det blir fort bra igen! 🙁
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 16:32Tack Maria!
Jag börjar käka en kur ibuprufen nu när jag ändå inte kan springa så kanske det ger med sig lite snabbare ifall det är något inflammatoriskt. Fast inte vet jag om det är det eller om det har någon inverkan, men någon skada kan det väl i alla
Tack Maria!
Jag börjar käka en kur ibuprufen nu när jag ändå inte kan springa så kanske det ger med sig lite snabbare ifall det är något inflammatoriskt. Fast inte vet jag om det är det eller om det har någon inverkan, men någon skada kan det väl i alla
Quote from Karolina Bergsten on 3 July 2007, 16:56Fia-Lotta, vi får hoppas på att det blir fint väder så att du kan bada! Simma är ju bra rehabträning för trötta knän! Krya på dig 🙂
Fia-Lotta, vi får hoppas på att det blir fint väder så att du kan bada! Simma är ju bra rehabträning för trötta knän! Krya på dig 🙂