Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 18:09Det finns flaskor med handlovsband. Populära hos ultradistanslöpare internationellt. Sen finns ju snikenhetsvarianten också. Ett svattband (typ Stadiums under vilket man kan kila in en vanlig flaska. För båda lösningarna avlastas fingrarna rejält.
På lå
Det finns flaskor med handlovsband. Populära hos ultradistanslöpare internationellt. Sen finns ju snikenhetsvarianten också. Ett svattband (typ Stadiums under vilket man kan kila in en vanlig flaska. För båda lösningarna avlastas fingrarna rejält.
På lå
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 20:33Magväska????? Några av mina kompisar kör med en sådan under dom internationella marorna då dom har bla mobilen där för att ringa hit å dit under loppet...?????!!????(Otroligt...tycker jag??!) Kan lite vätska i en sån vara något?? Å dom har den ju på rygge
Magväska????? Några av mina kompisar kör med en sådan under dom internationella marorna då dom har bla mobilen där för att ringa hit å dit under loppet...?????!!????(Otroligt...tycker jag??!) Kan lite vätska i en sån vara något?? Å dom har den ju på rygge
Quote from Jan Lundquist on 12 April 2009, 22:06Jag har ett vätskebälte. Där kan jag ha allt mellan 1 och 4 flaskor + en liten ficka för nycklar och mobil osv. Bältet sitter ganska bra på kroppen. Jag skulle inte vilja ha något på armen.
Edit: Bälte för mig sitter någonstans mellan midjan och höfte
Jag har ett vätskebälte. Där kan jag ha allt mellan 1 och 4 flaskor + en liten ficka för nycklar och mobil osv. Bältet sitter ganska bra på kroppen. Jag skulle inte vilja ha något på armen.
Edit: Bälte för mig sitter någonstans mellan midjan och höfte
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 09:31Testade mitt armband igen igår och det fungerade faktiskt ypperligt, direkt mot huden. Jag vill alltid ha med en liten flaska vatten, även på korta pass. Jag tycker om att ta en klunk efter uppvärmning och efter avslutat pass under stretchingen.
Testade mitt armband igen igår och det fungerade faktiskt ypperligt, direkt mot huden. Jag vill alltid ha med en liten flaska vatten, även på korta pass. Jag tycker om att ta en klunk efter uppvärmning och efter avslutat pass under stretchingen.
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 18:46Körde med min "Rönsich-ficka" idag. Alltså bara en liten tygficka man knäpper fast med plast-knäpp som jag la nyckel och dextrosol i och den är ju lika stor som en sån med flaska i och jag märkte inte alls av den så jag kommer att inskaffa ett armband med
Körde med min "Rönsich-ficka" idag. Alltså bara en liten tygficka man knäpper fast med plast-knäpp som jag la nyckel och dextrosol i och den är ju lika stor som en sån med flaska i och jag märkte inte alls av den så jag kommer att inskaffa ett armband med