Quote from Guest on 2 September 2010, 22:15Har så svårt att välja mellan M och L...
Kommer man dra åt hårdare när man väl har vatten i flaskorna? Vill inte hälla i vatten om jag nu ska byta...Har bara hoppat runt lite lätt hemma med den nämligen och har sååå svårt att ta ett beslut. (Har bara pr
Har så svårt att välja mellan M och L...
Kommer man dra åt hårdare när man väl har vatten i flaskorna? Vill inte hälla i vatten om jag nu ska byta...
Har bara hoppat runt lite lätt hemma med den nämligen och har sååå svårt att ta ett beslut. (Har bara pr
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 22:25Att hälla i vatten och prova borde inte vara några problem även om du ska byta sen. Se bara till att allt har fått ligga och torka innan du packeterar ner det och skickar iväg det, eller går tillbaka till butiken om du köpt det där.
Att pröva är alltid d
Att hälla i vatten och prova borde inte vara några problem även om du ska byta sen. Se bara till att allt har fått ligga och torka innan du packeterar ner det och skickar iväg det, eller går tillbaka till butiken om du köpt det där.
Att pröva är alltid d
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 07:39Mitt bälte har töjt sig så köp inte för stort är mitt råd. Det blir också ganska tungt när du fyller alla flaskorna och då töjer det sig också och jag åtminstone behöver dra åt det ganska hårt för att det inte ska kasa ner. Vet inte iofs var du vill ha de
Mitt bälte har töjt sig så köp inte för stort är mitt råd. Det blir också ganska tungt när du fyller alla flaskorna och då töjer det sig också och jag åtminstone behöver dra åt det ganska hårt för att det inte ska kasa ner. Vet inte iofs var du vill ha de
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 08:07Min erfarenhet är att när man försöker sätta bältet längre ned, så har det ändå en tendens att krypa uppåt. Mitt råd är alltså att välja det mindre.
Min erfarenhet är att när man försöker sätta bältet längre ned, så har det ändå en tendens att krypa uppåt. Mitt råd är alltså att välja det mindre.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 08:09jag har L och jag är garanterat större än dig. Köp M
jag har L och jag är garanterat större än dig. Köp M
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 08:10Ja Svante, så är det tyvärr (jag hatar att ha något ihopsnörpt i midjan). Jag försöker sätta det precis under höftkammen och då brukar det sitta kvar ett tag i alla fall.
Ja Svante, så är det tyvärr (jag hatar att ha något ihopsnörpt i midjan). Jag försöker sätta det precis under höftkammen och då brukar det sitta kvar ett tag i alla fall.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 09:09Jag köpte för stort och har länge haft svårt att få ihop det med kardborren så jag fick tlll sist ta häftapparaten och häfta ihop en slinga av resåren på ryggen (orkade inte ta fram symaskinen) så nu passar det perfekt 🙂
Nu väntar jag bara på att häftkl
Jag köpte för stort och har länge haft svårt att få ihop det med kardborren så jag fick tlll sist ta häftapparaten och häfta ihop en slinga av resåren på ryggen (orkade inte ta fram symaskinen) så nu passar det perfekt 🙂
Nu väntar jag bara på att häftkl
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 09:32Motvalls och säger köp inte för litet. Inte alls kul att behöva säkra det för att det går upp om inte hela kardborredelen är i kontakt och plan.
Andas in hårt och hoppsan ...!
Jag har M och ångrar att jag inte köpte L.
Motvalls och säger köp inte för litet. Inte alls kul att behöva säkra det för att det går upp om inte hela kardborredelen är i kontakt och plan.
Andas in hårt och hoppsan ...!
Jag har M och ångrar att jag inte köpte L.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 09:38Jag har L och midja ca 90cm och det är som sagt alldeles för stort. Minst 6 cm häftade jag ihop.
Jag har L och midja ca 90cm och det är som sagt alldeles för stort. Minst 6 cm häftade jag ihop.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 09:40Då kan ni ju byta med varandra 😉
Då kan ni ju byta med varandra 😉