Quote from Catharina Brattlin on 3 September 2010, 10:06Ett sidospår; hur bär Ni Er åt för att få bältet att sitta kvar på höfterna?
Jag har ett Prefecta Small, som jag fick sy om (för att bli ännu mindre) för att kunna ha i midjan. På höfterna glider det bara uppåt hela tiden. (#)
Ett sidospår; hur bär Ni Er åt för att få bältet att sitta kvar på höfterna?
Jag har ett Prefecta Small, som jag fick sy om (för att bli ännu mindre) för att kunna ha i midjan. På höfterna glider det bara uppåt hela tiden. (#)
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 10:24Det är nog mer en fråga om hur man är konstruerad där än storleken tror jag. 🙂 på mig hjälper höftbenskammen till att förhindra uppåtglid. Ner under det alltså.
Det är nog mer en fråga om hur man är konstruerad där än storleken tror jag. 🙂 på mig hjälper höftbenskammen till att förhindra uppåtglid. Ner under det alltså.
Quote from Catharina Brattlin on 3 September 2010, 10:30OK, om man är rak i kroppen funkar det kanske bättre med att ha det på höfterna än om man är kurvig? Eller det är inte så Du menar Kristina?
För, var jag än sätter det i höftregionen så glider det uppåt.
OK, om man är rak i kroppen funkar det kanske bättre med att ha det på höfterna än om man är kurvig? Eller det är inte så Du menar Kristina?
För, var jag än sätter det i höftregionen så glider det uppåt.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 10:54Jag har kärlekshandtag som tar emot så vätskebältet har inte glidit upp på mig det lilla jag testat hemma då... 🙂
Jag ska behålla M, min sambo tänkte på att resår brukar ju töjjas ut tillslut.
Jag har kärlekshandtag som tar emot så vätskebältet har inte glidit upp på mig det lilla jag testat hemma då... 🙂
Jag ska behålla M, min sambo tänkte på att resår brukar ju töjjas ut tillslut.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 11:22Själv fick jag göra mig av med mitt vätskebälte. Det satt så dåligt att jag var tvungen att dra åt det så pass hårt att ett muskelfäste klämdes mellan bältet och höftkamen och därefter blev inflammerat. Jag har fått övergå till en vätskeblåsa på 1l på ryg
Själv fick jag göra mig av med mitt vätskebälte. Det satt så dåligt att jag var tvungen att dra åt det så pass hårt att ett muskelfäste klämdes mellan bältet och höftkamen och därefter blev inflammerat. Jag har fått övergå till en vätskeblåsa på 1l på ryg
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 16:16Sylvia: JA Kanske om man är bred om baken så att inte höftbenen kan funka som stoppkloss uppåt.
Sylvia: JA Kanske om man är bred om baken så att inte höftbenen kan funka som stoppkloss uppåt.