Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVätskesystem/ryggsäck - tips?
You need to log in to create posts and topics.

Går också i köptankar kring en vätskeryggsäck och jag har kikat runt en hel del men det här var faktiskt första gången jag hörde talas om Ultraspire, men de såg ju riktigt fina ut =).

Ingen som har testat någon av Salomons olika vätskeryggsäckar? Tycker

Har många kompisar som springer med Salomon och de är väldigt poppis. Men personligen tycker jag att västen sitter lite i vägen för armrörelsen. Jag tycker både Ultraspire och Nathan sitter skönare. Dessutom har Salomon ganska feta prislappar..

Blir det att man gnider armarna mot västen när man springer då eller hur menar du att den hindrar armrörelsen?

Verkar vara just prislappen som många tycker är den största negativa punkten med Advanced Skin ryggorna. Men Wiggle säljer 5 liters-varianten

hej,
jag springer med salomon.
s-lab advanced skin 12 liters varianten. ja den var rätt dyr, men den är helt fantastisk! glömmer ofta av att jag ens har den på mig när jag springer. tvekade lite om jag skulle köpa 5l eller 12l, men jag är glad att jag köp

Håller med om att det enda negativet med Salomon är priset.
Men det är en engångsumma som kan betala sig i längden.

Jag och Elin har varsin Salomon XT(?) 10+3 Wings som är lite av ett mellanting mellan väst och ryggsäck, men de verkar inte finnas kvar längre. Har fungerat bra, lite bökig att få på snabbt kanske.

Hej! Jag skrev just ett inlägg om min camelbak som jag är mycket nöjd med!
http://icanrestwhenimdead.com/?p=3115

Köpte följande Camelbak för något år sedan och har väl inte använt den alltför mycket men fungerat bra hitintills.

http://www.addnature.com/product.aspx?pf_id=CAMELBAKOCTANEXCT3L

Ville ha en liten smidig väska med vätskesystem. Med lite extra utrymme fö

Om nån vill veta mer om Ultraspire och varför jag tycker märket är bra tar jag gärna emot frågor på swedentrails@hotmail.com

Känns som om det gränsar till reklam om jag skriver mer då jag faktiskt säljer märket. Men som ÅF uttalar jag mig gärna i sakfrå

Jag köpte nyligen Salomon XT(?) 10+3 Wings på AddNature. Jag ville ha just den. Inte för vätska, utan för transportlöpning till jobbet. När jag sökte så hade den utgått ur sortimentet men som sagt AddNature hade några kvar. Inte testat ännu...