Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 20:39Kanske ska man ordna en alternativ bana Vätternrunt XL för snabbåkare som klarar den extra sträckan med lätthet. 30 mil är ju rätt fjuttigt för alla machoåkare som loppet drar till sig numera... 🙂
Till att börja med lägger man in omberg som halvättern p
Kanske ska man ordna en alternativ bana Vätternrunt XL för snabbåkare som klarar den extra sträckan med lätthet. 30 mil är ju rätt fjuttigt för alla machoåkare som loppet drar till sig numera... 🙂
Till att börja med lägger man in omberg som halvättern p
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 20:41grupperna får starta samtidigt i par - en åt norr och en åt söder - sen dras en linje efter 15 mil - gruppen som kommer först får fortsätta - gruppen som blitt efter får lägga ned - ungefär som bancykling på velodrom fast i större skala 🙂
grupperna får starta samtidigt i par - en åt norr och en åt söder - sen dras en linje efter 15 mil - gruppen som kommer först får fortsätta - gruppen som blitt efter får lägga ned - ungefär som bancykling på velodrom fast i större skala 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 20:43Jag tror att ett criterium i +50 km/h tar knäcken på de flesta "machoåkarna" på VingelRundan.
Det är betydligt svårare att klara fartväxlingar på ett Criterium än att cykla 30-40 mil i en ganska jämn ansträngningsnivå.
Jag tror att ett criterium i +50 km/h tar knäcken på de flesta "machoåkarna" på VingelRundan.
Det är betydligt svårare att klara fartväxlingar på ett Criterium än att cykla 30-40 mil i en ganska jämn ansträngningsnivå.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 21:01Utan tvivel David, få lok och många vagnar på vr. För att råda bot på det föreslår jag VÄTTERNRUNDAN TT med tempohoj och start med 1 minuts mellanrum. Ja ja det tar väl ett tag att få iväg fältet men är en lysande affär för kiropraktorer och naprapater me
Utan tvivel David, få lok och många vagnar på vr. För att råda bot på det föreslår jag VÄTTERNRUNDAN TT med tempohoj och start med 1 minuts mellanrum. Ja ja det tar väl ett tag att få iväg fältet men är en lysande affär för kiropraktorer och naprapater me
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 21:15En tjufem meters regel skadar inte. Det ger en dimension till Raymonds "resultatlista".
Vi körde Enköping tempo som cup på det glada åttiotalet., 70 km tempo. Det var ganska styvt.
GP de Nations var ett nittio km långt tempo för proffsen.
En tjufem meters regel skadar inte. Det ger en dimension till Raymonds "resultatlista".
Vi körde Enköping tempo som cup på det glada åttiotalet., 70 km tempo. Det var ganska styvt.
GP de Nations var ett nittio km långt tempo för proffsen.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 21:3425 meters regeln given i mitt genomtänkta upplägg (t+)..
70 och 90 km på en tempocykel, hur känns det i kroppen?
Det skulle vara kul och prova på den sporten faktiskt, dock inte de sträckorna förstås..
Man skulle kanske sätta tempobågar på min gamla orbea
25 meters regeln given i mitt genomtänkta upplägg (t+)..
70 och 90 km på en tempocykel, hur känns det i kroppen?
Det skulle vara kul och prova på den sporten faktiskt, dock inte de sträckorna förstås..
Man skulle kanske sätta tempobågar på min gamla orbea
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 21:37Testa järnmannen i Kalmar så får du lite variation. 🙂
Testa järnmannen i Kalmar så får du lite variation. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 21:42Tog mig en timme att ta mig i mål på vansbrosimmningen -99, så jag tror nog inte det nä...
Edit: vi är inte ett dugg off topic va
Tog mig en timme att ta mig i mål på vansbrosimmningen -99, så jag tror nog inte det nä...
Edit: vi är inte ett dugg off topic va
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 21:44Att inte spy förrän på de sista kilometerna.
Att inte spy förrän på de sista kilometerna.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 21:47Det kan jag inte lova! 🙂
Det kan jag inte lova! 🙂