Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 14:20Det verkar helt sjukt att biljetterna är slut nu 7-8 månader innan loppet. Varför gör dom inte så att dom släpper lite varje månad istället? Så att man kan köpa biljett några veckor innan loppet när man vet om man kan köra eller ej.
Det verkar helt sjukt att biljetterna är slut nu 7-8 månader innan loppet. Varför gör dom inte så att dom släpper lite varje månad istället? Så att man kan köpa biljett några veckor innan loppet när man vet om man kan köra eller ej.
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 14:23Tack ska ni ha! Annars hade jag nog missat anmäla mig innan platserna tig slut. Förra året tog de ju inte slut förrens årsskiftet ungefär... Men jag och sambon är anmälda nu 🙂
Tack ska ni ha! Annars hade jag nog missat anmäla mig innan platserna tig slut. Förra året tog de ju inte slut förrens årsskiftet ungefär... Men jag och sambon är anmälda nu 🙂
Quote from Anders Overå on 19 October 2009, 16:11Min bror ringde och kollade i morse. Då var det prick 400 platser kvar. Vi fick panik och anmälde oss i direkt.:-)
Min bror ringde och kollade i morse. Då var det prick 400 platser kvar. Vi fick panik och anmälde oss i direkt.:-)
Quote from j sollerman on 19 October 2009, 16:23imorn kommer flera gråta ut eftersom dom inte hann få platser........
imorn kommer flera gråta ut eftersom dom inte hann få platser........
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 16:25Jag får ta ett badlakan om det blir så.
Jag får ta ett badlakan om det blir så.
Quote from Anders Overå on 19 October 2009, 21:18Vätternrundan fulltecknad - 20 000 cyklister runt Vättern nästa år
Vätternrundan fulltecknad - 20 000 cyklister runt Vättern nästa år
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 21:21Njae, det var väl 3500 som inte ens kom till start förra året
Njae, det var väl 3500 som inte ens kom till start förra året
Quote from j sollerman on 19 October 2009, 21:21Då är de bara starta en gnälltråd! Framförallt för dom som håller på med en klassiker men som inte har nån framförhållning alls..
Då är de bara starta en gnälltråd! Framförallt för dom som håller på med en klassiker men som inte har nån framförhållning alls..
Quote from Fredric Lagerström on 19 October 2009, 21:40Mitt problem är att jag bett om startavg från en möjlig sponsor.
Vad ska jag göra om det bifalles? Köra 2 halvvättern??
Mitt problem är att jag bett om startavg från en möjlig sponsor.
Vad ska jag göra om det bifalles? Köra 2 halvvättern??
Quote from j sollerman on 19 October 2009, 21:45Är du inte anmäld nu så får du köpa ett bevis av nån som säljer till överpris imorn...
Är du inte anmäld nu så får du köpa ett bevis av nån som säljer till överpris imorn...