Quote from j sollerman on 16 October 2009, 22:45jo de är de
jo de är de
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 00:05Najs Andrew, jag ska också köra Styrkepröven nästa år och vi blir nog ett gäng. Om du inte har nån att köra med så får du gärna köra med oss. Vi kommer att satsa på runt 15 timmar, så ni som vill haka på, PM:a mig.
Najs Andrew, jag ska också köra Styrkepröven nästa år och vi blir nog ett gäng. Om du inte har nån att köra med så får du gärna köra med oss. Vi kommer att satsa på runt 15 timmar, så ni som vill haka på, PM:a mig.
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 09:25ffs. inte fan betalar jag över 1000 spänn för att åka till fucking småland för att cykla 30 mil mitt i natten!
ffs. inte fan betalar jag över 1000 spänn för att åka till fucking småland för att cykla 30 mil mitt i natten!
Quote from Rasmus Olsson on 17 October 2009, 09:31Martin, är det nån som tvingar dig?
Martin, är det nån som tvingar dig?
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 09:40Jo, nästan faktiskt! Men det verkar som jag slipper eftersom biljetterna snart är slut. tummen opp!
Jo, nästan faktiskt! Men det verkar som jag slipper eftersom biljetterna snart är slut. tummen opp!
Quote from Rasmus Olsson on 17 October 2009, 09:47Trodde det var ett motionslopp, inte en resa som vi behöver biljetter till.
Trodde det var ett motionslopp, inte en resa som vi behöver biljetter till.
Quote from ellen olsson on 17 October 2009, 10:02Du kan köra Quebrantahuesos, Martin. Det är ett oändligt mycket bättre arrangemang.
Du kan köra Quebrantahuesos, Martin. Det är ett oändligt mycket bättre arrangemang.
Quote from j sollerman on 17 October 2009, 10:48Ja Martin kör Quebrantahuesos så slipper vi dig runt sjön...
Ja Martin kör Quebrantahuesos så slipper vi dig runt sjön...
Quote from ellen olsson on 17 October 2009, 10:57Ska inte du släppa sargen och köra nåt vettigt lopp snart, Kalle?
Ska inte du släppa sargen och köra nåt vettigt lopp snart, Kalle?
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 11:06Vätternrundan är i alla fall lättare att stava till än Q.............................
Vätternrundan är i alla fall lättare att stava till än Q.............................