Quote from j sollerman on 17 October 2009, 11:41Jag körde halvvättern i år?
Jag körde halvvättern i år?
Quote from ellen olsson on 17 October 2009, 11:49Vet du inte vad du körde?
Vet du inte vad du körde?
Quote from j sollerman on 17 October 2009, 11:51Halvvättern tyckte jag va vettigt 😉
Halvvättern tyckte jag va vettigt 😉
Quote from ellen olsson on 17 October 2009, 11:53Det beror på vad man jämför med...
Det beror på vad man jämför med...
Quote from j sollerman on 17 October 2009, 11:56Helst sant. Men nån gång kanske lilla jag kommer ut i Europa och cyklar också..
Helst sant. Men nån gång kanske lilla jag kommer ut i Europa och cyklar också..
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 17:00Första gången för mig runt sjön. Tidig start har jag valt. Ser fram emot denna utmaning. Blir säkert kämpigt. 🙂
Första gången för mig runt sjön. Tidig start har jag valt. Ser fram emot denna utmaning. Blir säkert kämpigt. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 10:37370 platser kvar!
370 platser kvar!
Quote from j sollerman on 19 October 2009, 12:26Man kanske ska köpa en plats till och sälja för 5000 i slutet av veckan..
Man kanske ska köpa en plats till och sälja för 5000 i slutet av veckan..
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 12:48Hoppas dom förbjuder en "svart" marknad för sånt i framtiden..
Hoppas dom förbjuder en "svart" marknad för sånt i framtiden..
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 13:40Misstänker att det höga köptrycket beror på att de som blev tagna på sängen i våras (när de insåg att det inte gick att köpa billiga startbevis veckan innan VR) istället köper startbevis under hösten, och helst då innan prishöjningen den 1 nov.
Det är br
Misstänker att det höga köptrycket beror på att de som blev tagna på sängen i våras (när de insåg att det inte gick att köpa billiga startbevis veckan innan VR) istället köper startbevis under hösten, och helst då innan prishöjningen den 1 nov.
Det är br