Quote from Guest on 24 March 2009, 18:46Hej alla!
Sedan jag klev av cykeln i Motala i somras efter att ha gått i mål på Vätternrundan har jag haft som mål att i sommar köra Vättern på 9.30 (förra året körde jag på 10.21). Höstens och vinterns träning har gått utmärkt; ökad träningsdos (nu ca 4
Hej alla!
Sedan jag klev av cykeln i Motala i somras efter att ha gått i mål på Vätternrundan har jag haft som mål att i sommar köra Vättern på 9.30 (förra året körde jag på 10.21). Höstens och vinterns träning har gått utmärkt; ökad träningsdos (nu ca 4
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 18:56Vad är det för väder när du ska köra?
Vad är det för väder när du ska köra?
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 19:01varje gång du blir omkörd av en snabbare klunga, -byt till den snabbare
varje gång du blir omkörd av en snabbare klunga, -byt till den snabbare
Quote from j sollerman on 24 March 2009, 19:48just do it
just do it
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 20:15David! Jag har snackat med han som bestämmer och han har lovat svag syd-väst vind, växlande molnighet och runt 18°C. Med andra ord, perfekta förutsättningar!
David! Jag har snackat med han som bestämmer och han har lovat svag syd-väst vind, växlande molnighet och runt 18°C. Med andra ord, perfekta förutsättningar!
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 20:16Då blir det nedåt 7½ h om du håller hjul i 4:30gruppen.
Då blir det nedåt 7½ h om du håller hjul i 4:30gruppen.
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 21:13Håller med David, se till att ha vackert väder, det är en förutsättning.
Skillnaden i snitthastighet är stor, inte alls försumbar.
Den största tidstjuven är pauserna. Fyll flaskorna max en gång ev inte alls. Korta pitt-stop kan man kosta på sig, men det g
Håller med David, se till att ha vackert väder, det är en förutsättning.
Skillnaden i snitthastighet är stor, inte alls försumbar.
Den största tidstjuven är pauserna. Fyll flaskorna max en gång ev inte alls. Korta pitt-stop kan man kosta på sig, men det g
Quote from ellen olsson on 24 March 2009, 21:14Jag vet vad "pit stop" är men vad är ett "pitt-stop"? Är det samma sak som en pissepaus? 😉
Jag vet vad "pit stop" är men vad är ett "pitt-stop"? Är det samma sak som en pissepaus? 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 21:31Med 4:30 gänget är det enda stället som det blir lite race.
Med 4:30 gänget är det enda stället som det blir lite race.
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 22:47pissepaus var ordet, sa Bull.
pissepaus var ordet, sa Bull.