Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 09:04Det är rätt många som klarar sub 9 numera, antalet har ökat markant de senaste åren. Därmed inte sagt att det är lätt, det är nog så att överlag duktigare cyklister kör VR nu. Artiklar i Cykla om snabbgäng, norska Ryes rekord (?) för några år sedan och in
Det är rätt många som klarar sub 9 numera, antalet har ökat markant de senaste åren. Därmed inte sagt att det är lätt, det är nog så att överlag duktigare cyklister kör VR nu. Artiklar i Cykla om snabbgäng, norska Ryes rekord (?) för några år sedan och in
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 10:00Annars kan man alltid ta vätska från bil......
Annars kan man alltid ta vätska från bil......
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 10:49Visst, om man struntar i VR:s regel om följebilar och egna depåer. Kan nämna att Hofvet kör helt enligt VR:s regler i de mastergrupper vi har, funkar bra, och då har vi grupper från 9-12 timmar.
Visst, om man struntar i VR:s regel om följebilar och egna depåer. Kan nämna att Hofvet kör helt enligt VR:s regler i de mastergrupper vi har, funkar bra, och då har vi grupper från 9-12 timmar.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 11:31Stannar vid stopptecken, ringklocka och räcker ut handen?
Edit: Håller i styret under färd med minst en hand?
Stannar vid stopptecken, ringklocka och räcker ut handen?
Edit: Håller i styret under färd med minst en hand?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 13:17Det där med stoppskyltar på VR är det mycket snack om. Det har VR löst (eller sannolikt polisen) genom att sätta plastsäckar över alla stoppskyltar.
Sen skrev jag VR:s regler, sannolikt har inte alla ringklocka (jag har dock en, jättebra tillbehör, väger
Det där med stoppskyltar på VR är det mycket snack om. Det har VR löst (eller sannolikt polisen) genom att sätta plastsäckar över alla stoppskyltar.
Sen skrev jag VR:s regler, sannolikt har inte alla ringklocka (jag har dock en, jättebra tillbehör, väger
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 13:29Så VR har fått upphävt VTF i alla delar? Det tror jag inte en sekund på.
Att polismyndigheten upphäver stopplikten är inget ovanligt, men ringklocka och räcka ut handen?
Så VR har fått upphävt VTF i alla delar? Det tror jag inte en sekund på.
Att polismyndigheten upphäver stopplikten är inget ovanligt, men ringklocka och räcka ut handen?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 13:33Ringklocka låter förnuftigt, jag har funderat på någon slags tryckluftsdriven tuta också. Det är inte ovanligt med folk som kör i bredd med dunkadunka i lurarna.
Ringklocka låter förnuftigt, jag har funderat på någon slags tryckluftsdriven tuta också. Det är inte ovanligt med folk som kör i bredd med dunkadunka i lurarna.
Quote from j sollerman on 25 March 2009, 13:35jag har inte sett en enda stoppskylt runt vättern.
jag har inte sett en enda stoppskylt runt vättern.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 13:44Du är ju trött när MC:n släpper och sedan följer du bara hjulet framför dig.
Du är ju trött när MC:n släpper och sedan följer du bara hjulet framför dig.
Quote from j sollerman on 25 March 2009, 13:48Så kan de mycket väl vara.
Så kan de mycket väl vara.