Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 15:22Är det inte bättre att vara först i mål?
Är det inte bättre att vara först i mål?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 15:27Är det en tävling?
Är det en tävling?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 15:44David: Det finns de som tävlar om att bli först i mål, det underlättar ju om man startar tidigt. Min granne gjorde det, han blev beskjuten (luftgevär, lite får man tåla), tror jag fortsätter köra på andra tider 😉
Marie: Nej, det är ingen tävling. Referen
David: Det finns de som tävlar om att bli först i mål, det underlättar ju om man startar tidigt. Min granne gjorde det, han blev beskjuten (luftgevär, lite får man tåla), tror jag fortsätter köra på andra tider 😉
Marie: Nej, det är ingen tävling. Referen
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 16:31När jag körde -05 såg jag cyklister från en stoor Sthmlsklubb stanna vid en bil och tog langning, inga konstigheter där väl..?
När jag körde -05 såg jag cyklister från en stoor Sthmlsklubb stanna vid en bil och tog langning, inga konstigheter där väl..?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 16:34Det var säkert utklädda Brudpigor, s.k. nyckelpigor, som du såg.
Det var säkert utklädda Brudpigor, s.k. nyckelpigor, som du såg.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 16:37Finns det stora Tjabostanklubbar? Är det inte bara stora medlemmar?
Finns det stora Tjabostanklubbar? Är det inte bara stora medlemmar?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 16:39Det var före min tid i klubben, i alla fall som aktiv i samband med Hofvets mastergrupper, kan inte ta ansvar för vad som hände då. Hur som helst var det dåligt!
Det var före min tid i klubben, i alla fall som aktiv i samband med Hofvets mastergrupper, kan inte ta ansvar för vad som hände då. Hur som helst var det dåligt!
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 16:42TdF börjar några veckor efter. Det gäller att träna.
TdF börjar några veckor efter. Det gäller att träna.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 21:11>jag har inte sett en enda stoppskylt runt vättern.
Inte jag heller. Däremot fanns det korsning med väjningsplikt (lämna företräde) som saknade flaggvakter flera år i slutet på 1990-talet. Inte helt bra.
>jag har inte sett en enda stoppskylt runt vättern.
Inte jag heller. Däremot fanns det korsning med väjningsplikt (lämna företräde) som saknade flaggvakter flera år i slutet på 1990-talet. Inte helt bra.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 10:12Brudpiga är aktiva på många cykeltävlingar.
Brudpiga är aktiva på många cykeltävlingar.