Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 23:00Corren hade en intervju med Alf Segersäll idag har jag för mig.
Corren hade en intervju med Alf Segersäll idag har jag för mig.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 23:48Det var inte ett dugg svårt att motivera sig att trampa på de 30 milen. Lika lite som det är svårt att motivera sig för andra lopp och tävlingar...
Det var inte ett dugg svårt att motivera sig att trampa på de 30 milen. Lika lite som det är svårt att motivera sig för andra lopp och tävlingar...
Quote from ellen olsson on 24 June 2010, 07:37Alf Segersäll? Vilket århundrade lever Corren i? 😉
Alf Segersäll? Vilket århundrade lever Corren i? 😉
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 09:00Corren är lite annorlunda. Men ibland gör de fina reportage om cykling: http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/?articleId=4951236&date=&menuids=
Corren är lite annorlunda. Men ibland gör de fina reportage om cykling: http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/?articleId=4951236&date=&menuids=
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 10:18De har faktiskt skrivit mkt om Vätternrundan hela veckan också. Även om sånt som ekonomin, hur mkt pengar den drar in till Motala (surt ämne för många, jag vet) intervjuat cyklister och arrangörer.
Vätternrundan är jättestor för Motala som hör till Corren
De har faktiskt skrivit mkt om Vätternrundan hela veckan också. Även om sånt som ekonomin, hur mkt pengar den drar in till Motala (surt ämne för många, jag vet) intervjuat cyklister och arrangörer.
Vätternrundan är jättestor för Motala som hör till Corren
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 16:07Lusläser Ni resultatlistorna från elit/senior/h30/h40 så lär Ni nog hitta ungefär samma namn som de 50 som körde under 7:10
Glenn Dahl i masgruppen kom tex 6a på tempo SM igår. Stod inte i DN... bara topp tre...
Hur vi motiverar oss... kom igen... det h
Lusläser Ni resultatlistorna från elit/senior/h30/h40 så lär Ni nog hitta ungefär samma namn som de 50 som körde under 7:10
Glenn Dahl i masgruppen kom tex 6a på tempo SM igår. Stod inte i DN... bara topp tre...
Hur vi motiverar oss... kom igen... det h
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 16:14Hade han inte kört i lördags så är det frågan om han inte hade varit femma.
Sju timmar kan slita ganska mycket o troligtvis var det inte sista dagen på en formtoppning.
Hade han inte kört i lördags så är det frågan om han inte hade varit femma.
Sju timmar kan slita ganska mycket o troligtvis var det inte sista dagen på en formtoppning.
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 10:33när man tänker efter är det helt obegripligt att en ensam italienare lyckas cykla mer än en halvtimme snabbare en stor klunga med så många bra cyklister. Jag är stum av beundran (och förvånan). Hur är det ens möjligt?
när man tänker efter är det helt obegripligt att en ensam italienare lyckas cykla mer än en halvtimme snabbare en stor klunga med så många bra cyklister. Jag är stum av beundran (och förvånan). Hur är det ens möjligt?
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 10:41Han var inte ensam, två till var de. Det ryktas om bil-pace men det förnekar han själv. Intevju i Kadens nyligen.
Han var inte ensam, två till var de. Det ryktas om bil-pace men det förnekar han själv. Intevju i Kadens nyligen.
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 13:03Först och främst kan man inte jämföra ett fullblodsproffs med ett gäng amatörcyklister i 40-årsåldern...
Men visst är det ändå en rejäl skillnad på att cykla ensam eller med få man. Å andra sidan var vi stora delar av loppet, framförallt mot slutet, inte
Först och främst kan man inte jämföra ett fullblodsproffs med ett gäng amatörcyklister i 40-årsåldern...
Men visst är det ändå en rejäl skillnad på att cykla ensam eller med få man. Å andra sidan var vi stora delar av loppet, framförallt mot slutet, inte