Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 13:17absolut ingen diss mot er i hofvet, jag är riktigt imponerad av er körning och säker på att ni klarar sub7 med lite mer optimala förutsättningar.
Att ni sen är motionerärer (om än på hög nivå:)) gör ju det ännu mer imponerande.Jo, jag läste om Moser i
absolut ingen diss mot er i hofvet, jag är riktigt imponerad av er körning och säker på att ni klarar sub7 med lite mer optimala förutsättningar.
Att ni sen är motionerärer (om än på hög nivå:)) gör ju det ännu mer imponerande.
Jo, jag läste om Moser i
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 13:23vid en intervju för ett par år sedan och på frågan om han låg bakom bilen under loppet och fick hjälp så svarade Moser Nej! men hjälpryttarna blev dåliga i magen och fick åka bil bitvis
vid en intervju för ett par år sedan och på frågan om han låg bakom bilen under loppet och fick hjälp så svarade Moser Nej! men hjälpryttarna blev dåliga i magen och fick åka bil bitvis
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 13:25Jag tolkade det inte som en diss, snarare tvärtom!
Jag ville bara poängtera att trots att många är duktiga motionärer så är det ändå en rejäl skillnad mellan oss och ett proffs!
Utan att förringa Mosers insats så är iaf vad jag hört att han de facto h
Jag tolkade det inte som en diss, snarare tvärtom!
Jag ville bara poängtera att trots att många är duktiga motionärer så är det ändå en rejäl skillnad mellan oss och ett proffs!
Utan att förringa Mosers insats så är iaf vad jag hört att han de facto h
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 13:31när Fåglum-bröderna körde så var väl dom under loppet en del av en klunga när Vätternrundan kördes som tävling
när Fåglum-bröderna körde så var väl dom under loppet en del av en klunga när Vätternrundan kördes som tävling