Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan 300km
You need to log in to create posts and topics.

1 september öppnas anmälningen för 2010 års Vätternrunda 300km

Håll dig uppdaterad på http://www.cyklavaettern.com/

Vätternrundan är världens största cykelmotionslopp runt vackra sjön Vättern med start och mål i Motala. En klassisk utmaning och upplevel

Obs en nyhet från 2010: Extra startgrupper under lördag fm för dem som kör under 9 timmar. Inte lika många cyklister att köra om, däremot mer biltrafik.

Aha! Räcker det med att vilja komma under 9 h eller ska man seeda sig?

TT

Anmälan öppnar 1 sep, häng på låset! Glöm inte alla diskussioner kring att man inte kan namnändra efter mitten av april.

Det var fasen vad platserna till VR 2010 gick fort. Nu börjar sen start redan närma sig 05:00.

12600 är redan anmälda. Se hur lång tid de tar efter de blir fullt att folk börjar klaga på att dom inte fått nån plats....

ja, själv var jag nära att missa "favoritstartiden" o jäklar vad jag hade klagat då!Det är nog många som bommade önskad startid o kanske ett gäng som inte får plats alls.

Missa önskad starttid kan ju hända. Men missa att köpa ett startbevis gör man ju inte. Då får man skylla sig själv! Hade ju varit skillnad om dom tagit slut på 60 minuter....

Som debutant var jag tdiigt framme. Vad är en "favorittid"? Ursäkta en okunnig...

En favorittid för mig är kl 04.00 plus minus 30 minuter.