Quote from Guest on 2 June 2009, 12:211 september öppnas anmälningen för 2010 års Vätternrunda 300km
Håll dig uppdaterad på http://www.cyklavaettern.com/
Vätternrundan är världens största cykelmotionslopp runt vackra sjön Vättern med start och mål i Motala. En klassisk utmaning och upplevel
1 september öppnas anmälningen för 2010 års Vätternrunda 300km
Håll dig uppdaterad på http://www.cyklavaettern.com/
Vätternrundan är världens största cykelmotionslopp runt vackra sjön Vättern med start och mål i Motala. En klassisk utmaning och upplevel
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 12:31Obs en nyhet från 2010: Extra startgrupper under lördag fm för dem som kör under 9 timmar. Inte lika många cyklister att köra om, däremot mer biltrafik.
Obs en nyhet från 2010: Extra startgrupper under lördag fm för dem som kör under 9 timmar. Inte lika många cyklister att köra om, däremot mer biltrafik.
Quote from Linnea Olsson on 15 June 2009, 15:03Aha! Räcker det med att vilja komma under 9 h eller ska man seeda sig?
TT
Aha! Räcker det med att vilja komma under 9 h eller ska man seeda sig?
TT
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 20:28Anmälan öppnar 1 sep, häng på låset! Glöm inte alla diskussioner kring att man inte kan namnändra efter mitten av april.
Anmälan öppnar 1 sep, häng på låset! Glöm inte alla diskussioner kring att man inte kan namnändra efter mitten av april.
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 09:47Det var fasen vad platserna till VR 2010 gick fort. Nu börjar sen start redan närma sig 05:00.
Det var fasen vad platserna till VR 2010 gick fort. Nu börjar sen start redan närma sig 05:00.
Quote from j sollerman on 1 October 2009, 09:5412600 är redan anmälda. Se hur lång tid de tar efter de blir fullt att folk börjar klaga på att dom inte fått nån plats....
12600 är redan anmälda. Se hur lång tid de tar efter de blir fullt att folk börjar klaga på att dom inte fått nån plats....
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 10:26ja, själv var jag nära att missa "favoritstartiden" o jäklar vad jag hade klagat då!Det är nog många som bommade önskad startid o kanske ett gäng som inte får plats alls.
ja, själv var jag nära att missa "favoritstartiden" o jäklar vad jag hade klagat då!Det är nog många som bommade önskad startid o kanske ett gäng som inte får plats alls.
Quote from j sollerman on 1 October 2009, 10:29Missa önskad starttid kan ju hända. Men missa att köpa ett startbevis gör man ju inte. Då får man skylla sig själv! Hade ju varit skillnad om dom tagit slut på 60 minuter....
Missa önskad starttid kan ju hända. Men missa att köpa ett startbevis gör man ju inte. Då får man skylla sig själv! Hade ju varit skillnad om dom tagit slut på 60 minuter....
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 11:07Som debutant var jag tdiigt framme. Vad är en "favorittid"? Ursäkta en okunnig...
Som debutant var jag tdiigt framme. Vad är en "favorittid"? Ursäkta en okunnig...
Quote from j sollerman on 1 October 2009, 11:21En favorittid för mig är kl 04.00 plus minus 30 minuter.
En favorittid för mig är kl 04.00 plus minus 30 minuter.