Quote from j sollerman on 1 October 2009, 13:56Då får ni ligga i 😉
Då får ni ligga i 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 14:15ja, men jag räknar kallt med att vara ifatt i Gränna 😉 Blir spännande att se vad det blir för starttid till slut.
ja, men jag räknar kallt med att vara ifatt i Gränna 😉 Blir spännande att se vad det blir för starttid till slut.
Quote from Nils Hylander on 1 October 2009, 14:19"Happy sub 9"
Jag startar 04.28 så vi lär väl trassla in oss med er förr eller senare... 😀
"Happy sub 9"
Jag startar 04.28 så vi lär väl trassla in oss med er förr eller senare... 😀
Quote from j sollerman on 1 October 2009, 14:22Sikta in er på att hålla närmare 40 i snitt om ni ska åka in 8 minuter till gränna 😉
Sikta in er på att hålla närmare 40 i snitt om ni ska åka in 8 minuter till gränna 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 14:33hehehe....Inga problem 🙂 Nej men vi får satsa på att vi har några fler dragvilliga i vår grupp så vi kan komma runt på uppsatt måltid.
hehehe....Inga problem 🙂 Nej men vi får satsa på att vi har några fler dragvilliga i vår grupp så vi kan komma runt på uppsatt måltid.
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 19:44Vill bara tipsa om nya Team Ride of Hope som har bokat två startgrupper 03:14 och 03:16.
Vill ni vara med och köra tillsammans med oss?
Läs mer på www.teamrideofhope.se
Vill bara tipsa om nya Team Ride of Hope som har bokat två startgrupper 03:14 och 03:16.
Vill ni vara med och köra tillsammans med oss?
Läs mer på http://www.teamrideofhope.se
Quote from Lena O on 1 October 2009, 21:25Jag är anmäld 😉
Jag är anmäld 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 22:36PÅ GGGGGGGG!!!!!
Låter bra med Team Ride Of Hope, tror nog delar av det kör både HalvVättern o Styrkepröven också 😉
PÅ GGGGGGGG!!!!!
Låter bra med Team Ride Of Hope, tror nog delar av det kör både HalvVättern o Styrkepröven också 😉
Quote from Fredric Lagerström on 1 October 2009, 23:04Det här vill jag ju absolut vara med på! 🙂
Det här vill jag ju absolut vara med på! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 09:08Ja då var man anmäld.. Blir 09.44 som det ser ut.
Ska bli så skönt att få en d natts sömn, frukost i lugn och ro. Och sedan ge sig ut på en runda.
Ja då var man anmäld.. Blir 09.44 som det ser ut.
Ska bli så skönt att få en d natts sömn, frukost i lugn och ro. Och sedan ge sig ut på en runda.