Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 09:13Team Ride Of Hope Faaannnn va coolt 😉 Sen när man är med på headbannern så (H) så måste man ju bara gå in o anmäla sig själv oxå!!!
Team Ride Of Hope Faaannnn va coolt 😉 Sen när man är med på headbannern så (H) så måste man ju bara gå in o anmäla sig själv oxå!!!
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 09:15linslus 😉
linslus 😉
Quote from Nils Hylander on 2 October 2009, 09:18RoH-grejen låter kul!! 🙂
Jag åker med hemmaklubben för första gången och ser verkligen fram emot att få hojja med mina "egna". Vi är hela 19 (!!) cerianer som startar samtidigt varav 4 tjejer - rekord för oss!!
Men vi stöter säkert ihop med er i RoH-g
RoH-grejen låter kul!! 🙂
Jag åker med hemmaklubben för första gången och ser verkligen fram emot att få hojja med mina "egna". Vi är hela 19 (!!) cerianer som startar samtidigt varav 4 tjejer - rekord för oss!!
Men vi stöter säkert ihop med er i RoH-g
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 10:11Som RoH deltagare (första sträckan i år) så skulle detta kanske vara nåt för mig. Är det nån som har koll på hur många som hittills anmält sig?
Som RoH deltagare (första sträckan i år) så skulle detta kanske vara nåt för mig. Är det nån som har koll på hur många som hittills anmält sig?
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 10:37Blir intressant att starta i dagsljus 9.32 🙂
Blir intressant att starta i dagsljus 9.32 🙂
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 10:58Juni har alltid dagsljus. Nejdå, men nästan.
Juni har alltid dagsljus. Nejdå, men nästan.
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 11:12Hur ser ni er starttid? Jag anmälde mig 2/9 till Sub 9, men när jag kollar min anmälan står det inget om starttid.
Hur ser ni er starttid? Jag anmälde mig 2/9 till Sub 9, men när jag kollar min anmälan står det inget om starttid.
Quote from j sollerman on 2 October 2009, 11:19Vi som vet våra starttider har reserverat en hel startgrupp
Vi som vet våra starttider har reserverat en hel startgrupp
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 12:51Hade oxå gärna startat efter en d natts sömn. Nu känns det som varje minut sömn man får är bonus.
Är det nån som vet när man får sin starttid spikad? Kommer inte ihåg hur det varit de andra åren...
Hade oxå gärna startat efter en d natts sömn. Nu känns det som varje minut sömn man får är bonus.
Är det nån som vet när man får sin starttid spikad? Kommer inte ihåg hur det varit de andra åren...
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 12:56På hemsidan står det att starttiderna spikas i mars. /Anders.
På hemsidan står det att starttiderna spikas i mars. /Anders.