Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan 300km
You need to log in to create posts and topics.

Som Patrik i MNK säger: Klart o Betalt... bra värmning inför Styrkepröven, ännu ett äventyr i da vänners lag

Daniel: Är det inte lättare att vända på frågan. Vad ger team ride of hope grupperna till barncancerfonden under detta genomförande?

MNK ha ha ha

Ska se om jag kan få Stefan Norell i Piiiite att gå in och sponsra mej! 😉

Andreas: Frågan var inte tänkt som nån kritik mot dessa grupper, mera en fundering hur jag kan bidra, då jag redan är anmäld till 4.08 ihop med några vänner... Jag har planer på att delta i nån eller några etapper i RoH nästa sommar

Daniel // Barncancerfonden tar alltid emot bidrag, edit men Vätternrundan sponsar också RoH så sakerna går lite hand i hand

Vätternrundan borde väl ge en hel del av startavgiften tycker jag. Sen borde väl kalas betala in för varje såld tröja/byxor. Kostar tröjan 300 spänn går lika mycket till barncancerfonden.

http://www.barncancerfonden.se/Ride-of-hope/Om/Aktuellt/Var-cykeltroja/

Då va jag rätt nära iaf 😉 Tycker att kalas är lite dumsnåla som behåller resterande 200. De går ju till en bra sak!

Jo, fast de går nog inte med vinst, troligen täcker det utgifterna. Tycker de gör bra som ger.... det är tuffa tider. Om man kollar RoH förra året så kom så mycket mer in på spons, i år stod folket samt kläder för de största delarna. Ett bra exempel är Ic

300 till barnkancerfonden per såld tröja, då ska jag skaffa en. De är ju ganska snygga också!