Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 19:32Som Patrik i MNK säger: Klart o Betalt... bra värmning inför Styrkepröven, ännu ett äventyr i da vänners lag
Som Patrik i MNK säger: Klart o Betalt... bra värmning inför Styrkepröven, ännu ett äventyr i da vänners lag
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 20:27Daniel: Är det inte lättare att vända på frågan. Vad ger team ride of hope grupperna till barncancerfonden under detta genomförande?
Daniel: Är det inte lättare att vända på frågan. Vad ger team ride of hope grupperna till barncancerfonden under detta genomförande?
Quote from Fredric Lagerström on 2 October 2009, 21:16MNK ha ha ha
Ska se om jag kan få Stefan Norell i Piiiite att gå in och sponsra mej! 😉
MNK ha ha ha
Ska se om jag kan få Stefan Norell i Piiiite att gå in och sponsra mej! 😉
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 21:30Andreas: Frågan var inte tänkt som nån kritik mot dessa grupper, mera en fundering hur jag kan bidra, då jag redan är anmäld till 4.08 ihop med några vänner... Jag har planer på att delta i nån eller några etapper i RoH nästa sommar
Andreas: Frågan var inte tänkt som nån kritik mot dessa grupper, mera en fundering hur jag kan bidra, då jag redan är anmäld till 4.08 ihop med några vänner... Jag har planer på att delta i nån eller några etapper i RoH nästa sommar
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 21:32Daniel // Barncancerfonden tar alltid emot bidrag, edit men Vätternrundan sponsar också RoH så sakerna går lite hand i hand
Daniel // Barncancerfonden tar alltid emot bidrag, edit men Vätternrundan sponsar också RoH så sakerna går lite hand i hand
Quote from j sollerman on 2 October 2009, 21:33Vätternrundan borde väl ge en hel del av startavgiften tycker jag. Sen borde väl kalas betala in för varje såld tröja/byxor. Kostar tröjan 300 spänn går lika mycket till barncancerfonden.
Vätternrundan borde väl ge en hel del av startavgiften tycker jag. Sen borde väl kalas betala in för varje såld tröja/byxor. Kostar tröjan 300 spänn går lika mycket till barncancerfonden.
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 21:36http://www.barncancerfonden.se/Ride-of-hope/Om/Aktuellt/Var-cykeltroja/
http://www.barncancerfonden.se/Ride-of-hope/Om/Aktuellt/Var-cykeltroja/
Quote from j sollerman on 2 October 2009, 21:43Då va jag rätt nära iaf 😉 Tycker att kalas är lite dumsnåla som behåller resterande 200. De går ju till en bra sak!
Då va jag rätt nära iaf 😉 Tycker att kalas är lite dumsnåla som behåller resterande 200. De går ju till en bra sak!
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 21:50Jo, fast de går nog inte med vinst, troligen täcker det utgifterna. Tycker de gör bra som ger.... det är tuffa tider. Om man kollar RoH förra året så kom så mycket mer in på spons, i år stod folket samt kläder för de största delarna. Ett bra exempel är Ic
Jo, fast de går nog inte med vinst, troligen täcker det utgifterna. Tycker de gör bra som ger.... det är tuffa tider. Om man kollar RoH förra året så kom så mycket mer in på spons, i år stod folket samt kläder för de största delarna. Ett bra exempel är Ic
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 21:52300 till barnkancerfonden per såld tröja, då ska jag skaffa en. De är ju ganska snygga också!
300 till barnkancerfonden per såld tröja, då ska jag skaffa en. De är ju ganska snygga också!