Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 22:59Daniel: Min omformulering var till 90% riktad som fråga och till 10% kritik. Är grupperna till för "polare Pär" eller för ett insamlingsrace? Vad syftar grupperna till förutom att sälja några tröjor? Vilket iof är bra. Men det känns ju som lite fickpengar
Daniel: Min omformulering var till 90% riktad som fråga och till 10% kritik. Är grupperna till för "polare Pär" eller för ett insamlingsrace? Vad syftar grupperna till förutom att sälja några tröjor? Vilket iof är bra. Men det känns ju som lite fickpengar
Quote from j sollerman on 2 October 2009, 23:23Om dom går plus minus noll så ger dom ju egentligen inget. Väldigt billig reklam. Dom som håller i trådarna har nog mer att hämta.
Om dom går plus minus noll så ger dom ju egentligen inget. Väldigt billig reklam. Dom som håller i trådarna har nog mer att hämta.
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 23:25Ja, ICA Maxi verkar ha det knapert.
http://www.dn.se/ekonomi/ica-dubblar-vinsten-i-kristid-1.963762
Ja, ICA Maxi verkar ha det knapert.
http://www.dn.se/ekonomi/ica-dubblar-vinsten-i-kristid-1.963762
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 23:29Skatteavdragsmöjligheterna för företag att donera och sponsra borde förbättras.
Skatteavdragsmöjligheterna för företag att donera och sponsra borde förbättras.
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 23:38Som påläggskalv kan jag nog sälja en RoH tröja utanför maxi i Örebro imorrn. Skicka ett pm om det finns intresse. Måste dock ske före kl 12 för efter det måste jag fixa med annat.
Som påläggskalv kan jag nog sälja en RoH tröja utanför maxi i Örebro imorrn. Skicka ett pm om det finns intresse. Måste dock ske före kl 12 för efter det måste jag fixa med annat.
Quote from j sollerman on 2 October 2009, 23:48(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 15:04Daniel - ingen del av anmälningsavgiften går till Barncancerfonden. Däremot hjälper Vätternrundan Ride of Hope på många andra sätt.
Team Ride of Hope kommer att ge stor uppmärksamhet till själva Ride of Hope loppet i augusti och det är där vi samlar in d
Daniel - ingen del av anmälningsavgiften går till Barncancerfonden. Däremot hjälper Vätternrundan Ride of Hope på många andra sätt.
Team Ride of Hope kommer att ge stor uppmärksamhet till själva Ride of Hope loppet i augusti och det är där vi samlar in d
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 12:51Varför har alla hjälm med skärm på bilderna på vätternrundans hemsida? Störigt när man ser att de sitter på racercyklar. Adamsson eller nån annan stilpolis borde göra dem uppmärksamma på detta!
Varför har alla hjälm med skärm på bilderna på vätternrundans hemsida? Störigt när man ser att de sitter på racercyklar. Adamsson eller nån annan stilpolis borde göra dem uppmärksamma på detta!
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 13:03Det är för att de cyklar så sakta. Då fodras skärm för ventilationens skull.
Det är för att de cyklar så sakta. Då fodras skärm för ventilationens skull.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 13:08VR borde sluta flörta med cykelkorgsmaffian och inse att det är sub-gängen som är loppets framtid. Den sena starten lördag fm kommer att växa mycket snabbt, årets försök permanentas eftersom det 1 ökar säkerheten när en massa omkörningar försvinner 2 VR k
VR borde sluta flörta med cykelkorgsmaffian och inse att det är sub-gängen som är loppets framtid. Den sena starten lördag fm kommer att växa mycket snabbt, årets försök permanentas eftersom det 1 ökar säkerheten när en massa omkörningar försvinner 2 VR k