Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan 300km
You need to log in to create posts and topics.

Fick tag i en tid 02:45. Har hört många bud på vad en "bra" startid är... men som debutant kan man ju alltid skylla på att vara oerfaren.

Vad som är en bra starttid är ju självklart helt individuellt. Nackdelen med 02:45 är väl att man måste skaffa lyse på cykeln för de första 5 minutrarna av loppet. Kan kännas lite halvonödigt.

Preliminära tider... men vi får väl se hur det blir.

Alla tider har sin tjusning.

Att starta vid midnatt och svepas med i en oändligt lång ringlande orm av röda baklysen, att se solen stiga upp i horisonten och sedan sätta sig med mornens första kopp kaffe i gryningssolen.
- det är cykelmagi.

(Regn på VR?

Önskar personligen att starta runt 04:30. Bra med folk som är sugna på att cykla fort runt den tiden.

Ari M: Poetiskt! Är du diktare?! MAX lopp låter mer än trevligt, det får dock bli nästa gång 2011 i så fall då jag har lite bråttom 2010.

Petter: Då kanske inte 02:45 är SÅ kass ändå om man siktar på att ta sig runt sjön så fort som möjligt. Det ÄR ju än

Jag rullar iväg 04:32

Mattias, klart det är tävling 🙂 Går nog att cykla fort runt den där sjön när man än startar. Tyngre växlar o högre kadens så går det bra.

Vet inte min startid ännu men tror att vi fick runt 04:40. Lite oklart det där men den är väl spikad om nån dag.

Happyklungan sub9

Kalle, ok...får väl ta o sprinta ifatt er direkt efter start om 04:40 är för sent för snabba klunr 🙂 Vi är 7-8 st som satsar på 8:20...