Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 12:34Fick tag i en tid 02:45. Har hört många bud på vad en "bra" startid är... men som debutant kan man ju alltid skylla på att vara oerfaren.
Fick tag i en tid 02:45. Har hört många bud på vad en "bra" startid är... men som debutant kan man ju alltid skylla på att vara oerfaren.
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 12:38Vad som är en bra starttid är ju självklart helt individuellt. Nackdelen med 02:45 är väl att man måste skaffa lyse på cykeln för de första 5 minutrarna av loppet. Kan kännas lite halvonödigt.
Vad som är en bra starttid är ju självklart helt individuellt. Nackdelen med 02:45 är väl att man måste skaffa lyse på cykeln för de första 5 minutrarna av loppet. Kan kännas lite halvonödigt.
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 12:46Preliminära tider... men vi får väl se hur det blir.
Preliminära tider... men vi får väl se hur det blir.
Quote from Sandra Näslund on 1 October 2009, 13:10Alla tider har sin tjusning.
Att starta vid midnatt och svepas med i en oändligt lång ringlande orm av röda baklysen, att se solen stiga upp i horisonten och sedan sätta sig med mornens första kopp kaffe i gryningssolen.
- det är cykelmagi.(Regn på VR?
Alla tider har sin tjusning.
Att starta vid midnatt och svepas med i en oändligt lång ringlande orm av röda baklysen, att se solen stiga upp i horisonten och sedan sätta sig med mornens första kopp kaffe i gryningssolen.
- det är cykelmagi.
(Regn på VR?
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 13:17Önskar personligen att starta runt 04:30. Bra med folk som är sugna på att cykla fort runt den tiden.
Önskar personligen att starta runt 04:30. Bra med folk som är sugna på att cykla fort runt den tiden.
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 13:27Ari M: Poetiskt! Är du diktare?! MAX lopp låter mer än trevligt, det får dock bli nästa gång 2011 i så fall då jag har lite bråttom 2010.
Petter: Då kanske inte 02:45 är SÅ kass ändå om man siktar på att ta sig runt sjön så fort som möjligt. Det ÄR ju än
Ari M: Poetiskt! Är du diktare?! MAX lopp låter mer än trevligt, det får dock bli nästa gång 2011 i så fall då jag har lite bråttom 2010.
Petter: Då kanske inte 02:45 är SÅ kass ändå om man siktar på att ta sig runt sjön så fort som möjligt. Det ÄR ju än
Quote from j sollerman on 1 October 2009, 13:34Jag rullar iväg 04:32
Jag rullar iväg 04:32
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 13:47Mattias, klart det är tävling 🙂 Går nog att cykla fort runt den där sjön när man än startar. Tyngre växlar o högre kadens så går det bra.
Vet inte min startid ännu men tror att vi fick runt 04:40. Lite oklart det där men den är väl spikad om nån dag.
Mattias, klart det är tävling 🙂 Går nog att cykla fort runt den där sjön när man än startar. Tyngre växlar o högre kadens så går det bra.
Vet inte min startid ännu men tror att vi fick runt 04:40. Lite oklart det där men den är väl spikad om nån dag.
Quote from j sollerman on 1 October 2009, 13:49Happyklungan sub9
Happyklungan sub9
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 13:55Kalle, ok...får väl ta o sprinta ifatt er direkt efter start om 04:40 är för sent för snabba klunr 🙂 Vi är 7-8 st som satsar på 8:20...
Kalle, ok...får väl ta o sprinta ifatt er direkt efter start om 04:40 är för sent för snabba klunr 🙂 Vi är 7-8 st som satsar på 8:20...