Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan 300km
You need to log in to create posts and topics.

Yes Joakim! Yaeeee!!

Snyggt Joakim.
Jag kommer att kontakt dig för att få en väderprognos varje gång jag ska ut och cykla. 😉

nån som startar runt 01,58 ???? å som inte e supersnabb?

Vi som kör klassikern fick någon konstig tid, jag ska starta 19.40 på lördagen..

Är det någon annan som ska starta denna tid. Vill ha någon och köra lite klungkörning med som siktar på en tid mellan 10-15h.

Mvh/Jocke

Jocke: 1940 på fredag är det väl?

VR hade räknat med att de 700 startbevis de hade extra skulle räcka till alla som redan påbörjat Klassikern (kört skidor minst) men 1800 var intresserade. För att få plats med alla skapades nya startgrupper innan 20:00 och efter sista startande på tidig l

Vilken koll du har bra med funbeat.

Tror du att det blir mycket och farlig klungkörning i mörkret jag startar 2,04?

Det är ju nästan ljust då, lampkravet släpps 02:50 och solen går upp runt 03:30. De som startar innan 02:50 brukar inte vara lika snabba men kanske då istället mer oerfarna. Har inte kört då själv så jag vet egentligen inte.

Jag är intresserad av att köra lite klunga (nog för att man oftast hittar en bra klunga i cykellopp men ändå) och siktar på under 12h. Startar 19:44

Per: Vi kan ju börja med en liten klunga så får vi se om den växer 🙂 Startar ju också 19:44.