Quote from Lisa Bringhed on 16 June 2010, 10:54Exakt!!!
"hellre köra med en smärta som jag vet är "OK" och känna andra, nya smärtor. " (t+)
Exakt!!!
"hellre köra med en smärta som jag vet är "OK" och känna andra, nya smärtor. " (t+)
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 16:58Någon mer än jag som börjar få fjärilar i magen? 🙂
Någon mer än jag som börjar få fjärilar i magen? 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 17:13Massor det är ju en del av tjusningen uppladdningen.
Massor det är ju en del av tjusningen uppladdningen.
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 17:19Absolut! Mycket kan hända på 30 mil, så lite fjärilar ska man ha.
Absolut! Mycket kan hända på 30 mil, så lite fjärilar ska man ha.
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 20:31Fjärilarna är väl en av ingredienserna i carboloadern?
/F
Fjärilarna är väl en av ingredienserna i carboloadern?
/F
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 20:35Första året jag kör vätternrundan - så det känns lite nervöst. Men kul ska det bli 🙂
Första året jag kör vätternrundan - så det känns lite nervöst. Men kul ska det bli 🙂
Quote from Lena O on 16 June 2010, 21:02Håller med dig Linus. Det var länge sedan jag kände lite nervös inför Vättern 🙂
Håller med dig Linus. Det var länge sedan jag kände lite nervös inför Vättern 🙂
Quote from Claes Andersson on 16 June 2010, 21:16Äh vadå fjärilar Linus, same same but different. Sjön ligger kvar på samma ställe bara olika väder. 😉
Äh vadå fjärilar Linus, same same but different. Sjön ligger kvar på samma ställe bara olika väder. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 16 June 2010, 21:26Jag är mest nervös över logistiken och vädret. Vad ska jag ha på mig, hur kan jag koka min gröt i en gymnastiksal, får jag kissa tillräckligt ofta, får jag at med cykeln in i himlen?
Jag är mest nervös över logistiken och vädret. Vad ska jag ha på mig, hur kan jag koka min gröt i en gymnastiksal, får jag kissa tillräckligt ofta, får jag at med cykeln in i himlen?
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 22:48Ja, det är så mycket som kan gå fel/kan glömmas: rakning av ben är inte gjort, sista inköpen kvar, byte av ett däck på racern, inte glömma några saker, utskrivet startbevis extra viktigt att komma ihåg, lyse för första gången på fem år ska monteras på cyk
Ja, det är så mycket som kan gå fel/kan glömmas: rakning av ben är inte gjort, sista inköpen kvar, byte av ett däck på racern, inte glömma några saker, utskrivet startbevis extra viktigt att komma ihåg, lyse för första gången på fem år ska monteras på cyk