Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan 300km
You need to log in to create posts and topics.

Vad gulliga ni är som är nervösa... *fniss*

Men vilken tur att jag läste denna diskussion för jag hade inte en tanke på att ta med något startbevis...tack Linus för påminnelsen!!

Lycka till nu alla med fjärilar i magen... 😀

Nervös och spänd kan man lugnt säga...

Lycka till alla !

Annika, ja jag kan tänka mig att många kommer missa det i år nu när det är lite ändrade rutiner (att man ska skriva ut den själv)

De har skrivare redo i tälten

Jag bävar inför detta, just nu önskar jag mej magsjuka eller 39 graders feber så att jag kan dra mig ur med äran i behåll;). Sista veckorna har inte blivit som planerat, har varit småkrasslig och inte cyklat som jag planerat. Men jag åker till Motala och

Har precis avsagt min plats :@ då jag har en röst som liknar ljudet från en vuvuzela.

Lycka till alla runt sjön 🙂

>Tobias Leidefors, du har förstors rätt FREDAG skall det ju vara!

Ni som startar runt 19.40, vad har ni för måltid, hur många stopp osv hade ni tänkt?

Mattias Krantz - Du startar ju några min (4 exakt) efter mig, men hojjta till om du ser mig, jag har en orange Crescent racer. svart cykeltröja med orange sida. Så kan jag haka på dig!

Joakim: Självklart! Har inte riktigt bestämt mig för kläder ännu. Säkert att jag kör med en svart Merida i alla fall 🙂 Förmodligen blir det en röd-svart Gorejacka och 3/4-tights ovanpå cykelbyxorna. Silverfärgad hjälm och glasögon... och ni rutinerade V