Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 12:50Björn: under förra årets blöta tur smörjde jag knäna med först liniment och sedan vaselin. Funkade kanon! Knävärmare ovanpå såklart.
Ett annat tips vid regn är att dra på sig diskhandskar. Inte supersexigt kanske, men funkar faktiskt riktigt bra.
Björn: under förra årets blöta tur smörjde jag knäna med först liniment och sedan vaselin. Funkade kanon! Knävärmare ovanpå såklart.
Ett annat tips vid regn är att dra på sig diskhandskar. Inte supersexigt kanske, men funkar faktiskt riktigt bra.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 12:53Smörj in de ytor som du sitter på med helosan-byxsalva-vaselin.
Ta ett tunnt skikt vaselin på benen om de inte är rakade och du kör med korta brallor.
Smörj in de ytor som du sitter på med helosan-byxsalva-vaselin.
Ta ett tunnt skikt vaselin på benen om de inte är rakade och du kör med korta brallor.
Quote from j sollerman on 18 June 2010, 12:56Blir nog tigerbalsam på knän och rygg. Sen lite vaselin ovanpå de.
Blir nog tigerbalsam på knän och rygg. Sen lite vaselin ovanpå de.
Quote from j sollerman on 19 June 2010, 02:58Har nyss vaknat och äter sista måltiden innan start. De börjar bli ljust i Motala och de regnar lite lätt.. men de blir nog snart uppehåll 😉 lycka till alla andra kämpar!!
Har nyss vaknat och äter sista måltiden innan start. De börjar bli ljust i Motala och de regnar lite lätt.. men de blir nog snart uppehåll 😉 lycka till alla andra kämpar!!
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 04:08Ähh, jag vänder mig om.
Ähh, jag vänder mig om.
Quote from j sollerman on 19 June 2010, 15:038.30 i riktigt bra förhållanden.
8.30 i riktigt bra förhållanden.
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 15:54Bra kämpat allihopa! Vi som startade 19.40 fick ett rejält regn väder på andra sidan sjön. Hoppas att alla bet ihop och gick in i mål.
Själv har man nu ätit och sovit lite. Nu sitter man här och laddar in sin träning och har ont i nacke, knä, ryggslut o
Bra kämpat allihopa! Vi som startade 19.40 fick ett rejält regn väder på andra sidan sjön. Hoppas att alla bet ihop och gick in i mål.
Själv har man nu ätit och sovit lite. Nu sitter man här och laddar in sin träning och har ont i nacke, knä, ryggslut o
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 18:01Joakim: höll också utkik efter dig men hittade inte riktigt rätt. Fick köra en hel del själv (Motala-Hästholmen och Gränna-Fagerhult). I Fagerhult hittade jag 4 grabbar som jag körde resten med. Mycket välordnad liten klunga med likvärdiga preferenser avs
Joakim: höll också utkik efter dig men hittade inte riktigt rätt. Fick köra en hel del själv (Motala-Hästholmen och Gränna-Fagerhult). I Fagerhult hittade jag 4 grabbar som jag körde resten med. Mycket välordnad liten klunga med likvärdiga preferenser avs
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 19:49bra runda förutom hällregnet mellan jönköping och hjo! jag och en till körde! det blir lite långa dragningar när man bara är 2st dragvilliga och 30st andra som bara hänger med i suget! vi kom in i på 9timmar och 7 minuter
bra runda förutom hällregnet mellan jönköping och hjo! jag och en till körde! det blir lite långa dragningar när man bara är 2st dragvilliga och 30st andra som bara hänger med i suget! vi kom in i på 9timmar och 7 minuter
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 21:55Bra jobbat Mattias!
Jag jämförde våra tider och såg att du låg några minuter bakom mig runt hela sjön för att på slutet spurta om mig med några minuter.
Såg en massa folk som svischade förbi vid sista kontrollen då min klunga ville in och kissa. Du må
Bra jobbat Mattias!
Jag jämförde våra tider och såg att du låg några minuter bakom mig runt hela sjön för att på slutet spurta om mig med några minuter.
Såg en massa folk som svischade förbi vid sista kontrollen då min klunga ville in och kissa. Du må