Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan 300km
You need to log in to create posts and topics.

Rullade in på 8:55. Tidigt start (20:52). Borrade själv hela vägen, knappt någon som tog min rulle märkligt nog. Otroligt nöjd och glad, har kämpat mot detta i dryg ett halvår. Nu ska jag vila och slappa.

Joakim: Jag tror vi körde i samma klunga ett tag, Du släppte nog i någon backe innan gränna?. Jag körde svart nishiki, kläder som cykel

Tack alla i Spårvägens sub 12-grupp för perfekt sammanhållning och kamratskap! 11 pers i start, 11 i mål. En för alla, alla för en! Och ett råd till alla VR-cyklister som saknade dragkompisar helt eller delvis, gå med i en cykelklubb.

Första vätternrundan avklarad. Tid 12.23 mestadels solokörning. Regnet i trakterna av Karlsborg lite besvärande. Annars en fin natt och ett minne för livet 🙂

Bra jobbat själv Joakim!

Borde ha varit vid sista kontrollen. Vi stannade till i Hammarsundet och tog kisspaus och bulle. Sedan skippade vi Medevi och körde på. Vi var 5 i klungan, 4 med gula vindjackor och jag med rödsvart vindjacka (Gorejacka som kosta

Min första VR avklarad! Målet var under 11 timamr och det blev 10:56.

En enda punka i klungan och den stod jag för. Tyvärr var inte kommunikationen i gruppen den bästa, informationen fastnade ofta på vägen. Trots att vi flera skrek punka, stannade inte k

Så var min första VR avklarad på tiden 12:32 men om man tar bort rasterna vid dom olika depåerna så blev cykel tiden 11:32 och det är jag nöjd med med tanke på att jag inte tränat så mycket innan. Totallt 35mil och som längst 7mil. Men jag tog mig runt me

Min första avklarad på 10:42, över förväntan då jag hade sagt under 12 timmar från början.

Känns dock som jag kunde kommit under 10 timmar om depåstoppen hade vart effektivare, och om jag gått ifrån mina vänner tidigare.

För övrigt - vad är grejen med f

10:22 på min första V-runda.
Ganska nöjd med tanke på att jag körde utan att ligga på rulle förräns efter 27 - 28 mil.

Lärdom:
Blir det fler rundor får jag hitta en sub10 grupp att haka på.
Fler riktigt långa pass innan loppet.

Första vättern avklarad på 10:12. Nästan sub 10 men är sjukt nöjd ändå då jag inte cyklat så mycket iår. Kul runda trots regn.
Tack alla i de klungor man joinat, det är skönt med draghjälp och hoppas folk uppskattat min draghjälp när man väl varit framme.