Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Svarta börscyklister!!!

Kul!

Testa att anmäla innan startbevisen tar slut.

Svart börsmoped 🙂

BILD:http://home.swipnet.se/kage/911c4.jpg

Hej på er alla.

Ja kan hålla med om att det inte är en optimal lösning för det är det inte.

Men om jag nu bara har kvar VR för att klara klassikern så skulle jag gladeligen kör detta lopp. Men det är jag det.
det är bättre än att vänta tills nästa år i

Vänta bara! Nästa år erbjuder de MajFjollPlattVättern med 15000 nya friska platser. Allt för att tjäna mer pengar...

Anledningen att VR reagerat med inskränknigar på cyklisters möjligheter att fritt köpa och sälja är väl att de inte har kontroll på andrahandsförsäljningen, vilket lett till bedrägerier med folk som sålt startbevis utan att ha ett, samt att namnändringskö

>Pierre
För dig som cyklist blir det lika enkelt som att beställa en ordinarie startplats.

Dvs. enklare än att leta upp en säljare, ordna köpet, oroa sig för att bli lurad och pröjsa extra för namnändring som du får köa 1-3 timmar för.

För "VR" blir det

Ari:

Akta dig för att säga att jag är en cyklist, det e så många som har uppfattningen att man ska delta i massa tempolopp eller uppvisa vissa resultat för att kalla sig det... Jag är en cykelanvändare 😉

Du har helt rätt för övrigt, men för VR borde d

Du ska till att göra en Klassiker så visst sjutton är du en cyklist.

Var lite vild och galen - en rebell - och strunta i att raka benen och använd långa svarta tubsockor om du tycker det känns bra.

Träna är kul, cykla är roligare.

Att ha svarta tubsockor på sig under cykling kan ge upp till 10 års fängelse.