Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 22:22Ja du har rätt, jag älskar att cykla men det är lite roligt att se att en del är så måna om att deras små fack i livet inte ska inrymma folk som inte passar in i deras syn på hur man ska vara och inte vara.
Ska nog prova svarta tubsockor och riskera fäng
Ja du har rätt, jag älskar att cykla men det är lite roligt att se att en del är så måna om att deras små fack i livet inte ska inrymma folk som inte passar in i deras syn på hur man ska vara och inte vara.
Ska nog prova svarta tubsockor och riskera fäng
Quote from Berit Bengtson on 11 March 2009, 22:26Pierre Sahlin skrev:
> Ska nog prova svarta tubsockorJag vill inte sätta press på dig, men.....
Det finns åtminstone en känd cyklist som redan har gjort det.
Han har vunnit TdF och nu iår skall han försöka göra det igen.Så cyklar man som han kanske de
Pierre Sahlin skrev:
> Ska nog prova svarta tubsockor
Jag vill inte sätta press på dig, men.....
Det finns åtminstone en känd cyklist som redan har gjort det.
Han har vunnit TdF och nu iår skall han försöka göra det igen.
Så cyklar man som han kanske de
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 22:31Svälj Gulp.... ja nu blev det en liten pressad situation 😉
Svälj Gulp.... ja nu blev det en liten pressad situation 😉
Quote from Sandra Näslund on 11 March 2009, 22:51Eller så gör du som jag:
Varje gång det rullar upp ett snabbt gäng cyklister med klubbkläder så viker du ned tubisarna 3 varv, så att de ser ut som cykelstrumpor, för att slippa gängstryk. Du kan dock hamna i trubbel om de hinner upptäcka dina ludna.Och
Eller så gör du som jag:
Varje gång det rullar upp ett snabbt gäng cyklister med klubbkläder så viker du ned tubisarna 3 varv, så att de ser ut som cykelstrumpor, för att slippa gängstryk. Du kan dock hamna i trubbel om de hinner upptäcka dina ludna.
Och
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 21:45Ari:
Jag har övat idag, jag körde..... Jag vågar knappt säga det... Jag körde på min trainer idag med SVARTA TUBSOCKOR.... nu är inte steget långt till att göra det utomhus också (H)
Ari:
Jag har övat idag, jag körde..... Jag vågar knappt säga det... Jag körde på min trainer idag med SVARTA TUBSOCKOR.... nu är inte steget långt till att göra det utomhus också (H)
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 21:49Det är ingen fara med de svarta strumperna. Du har säkert skoöverdrag att dra över.
Det är ingen fara med de svarta strumperna. Du har säkert skoöverdrag att dra över.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 21:52Lance körde väl med MTB-hjälm häromveckan dessutom.
Lance körde väl med MTB-hjälm häromveckan dessutom.