Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 17:45Och jag tyckte det var supersmidigt att slänga in arm- och benvärmare och ett underställslinne i en depå, de skrev numret medan jag tog av mig och klämde en bulle. Att sedan traska upp till skolan och hämta ut var det värt för att slippa ha sakerna intryc
Och jag tyckte det var supersmidigt att slänga in arm- och benvärmare och ett underställslinne i en depå, de skrev numret medan jag tog av mig och klämde en bulle. Att sedan traska upp till skolan och hämta ut var det värt för att slippa ha sakerna intryc
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 17:55Lena. Detta kan inte varit den första rundan. Inte med dessa tips som du nu kommer med. Eller så har du verkligen tagit till dig av det du upplevt.
Själv uppfyllde jag mitt "Mål" för VR. Första rundan utan stopp.
Nytt pers är nu 295 km på cykeln.Fan
Lena. Detta kan inte varit den första rundan. Inte med dessa tips som du nu kommer med. Eller så har du verkligen tagit till dig av det du upplevt.
Själv uppfyllde jag mitt "Mål" för VR. Första rundan utan stopp.
Nytt pers är nu 295 km på cykeln.
Fan
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 18:48Nu har jag bara startat runt 6 på morgonen men jag har inte på någon av mina nu två rundor upplevt någon som helst kö i depåer, slut på sportdryck eller dyl.
Min kompis lämnade in sina benvämare och det var hur smidigt som helst att hämta ut.
Själv ha
Nu har jag bara startat runt 6 på morgonen men jag har inte på någon av mina nu två rundor upplevt någon som helst kö i depåer, slut på sportdryck eller dyl.
Min kompis lämnade in sina benvämare och det var hur smidigt som helst att hämta ut.
Själv ha
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 20:13Nä inget HT inte. Däremot rätt saker i flaskorna. Starkare blandning på natten då jag dricker mindre och lite svagare på dagen. Sen hällde jag ut en flaska innan Hammarsundet. Den behövde jag inte under denna rundan då det var lite svalare än jag tänkt mi
Nä inget HT inte. Däremot rätt saker i flaskorna. Starkare blandning på natten då jag dricker mindre och lite svagare på dagen. Sen hällde jag ut en flaska innan Hammarsundet. Den behövde jag inte under denna rundan då det var lite svalare än jag tänkt mi
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 20:16P.
Hur klarade du kylan i motvinden?? Jag hade problem med känsel lite här och var hela vägen till Jönköping. Och då hade jag hela ben och ärmar plus väst och tunn jacka.
P.
Hur klarade du kylan i motvinden?? Jag hade problem med känsel lite här och var hela vägen till Jönköping. Och då hade jag hela ben och ärmar plus väst och tunn jacka.
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 21:20Hur klarade du kylan i motvinden??
Kyla? Det var ju varmt i år å så är jag ju "fet". Det värmer ju. Väger ju inte räkstjärt som jag gjorde förr.
Men förra året i blötan. Då var det småkyligt. Nja så farligt var det kanske inte. Värre var det den 3/12 2
Hur klarade du kylan i motvinden??
Kyla? Det var ju varmt i år å så är jag ju "fet". Det värmer ju. Väger ju inte räkstjärt som jag gjorde förr.
Men förra året i blötan. Då var det småkyligt. Nja så farligt var det kanske inte. Värre var det den 3/12 2
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 21:28Jag startade 3.28 och frös... Västen hade jag på mig hela vägen runt. 😮
Jag startade 3.28 och frös... Västen hade jag på mig hela vägen runt. 😮
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 21:52Nina. nu skojar du allt.
Vänligen
P.
Nina. nu skojar du allt.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 21:57Nej, jag skojar inte! Så länge jag hade jackan (en sån där supertunn historia) hade jag kunnat skippa västen. Men jag hade fullt i fickorna och jag dumpade jackan i Jönköping. Men skoöverdrag hade jag velat ha! Iaf i motvinden.
Ärmarna åkte av och på hel
Nej, jag skojar inte! Så länge jag hade jackan (en sån där supertunn historia) hade jag kunnat skippa västen. Men jag hade fullt i fickorna och jag dumpade jackan i Jönköping. Men skoöverdrag hade jag velat ha! Iaf i motvinden.
Ärmarna åkte av och på hel
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 22:22Ska vi vara lite allvarliga så tror jag att jag klarar mig på att jag cyklar hela tiden. Och ja jag menar verkligen hela tiden. Håller igång kroppen, stannar inte och håller ett lite lägre tempo. Då blir jag inte svettig när jag cyklar och inte kall och s
Ska vi vara lite allvarliga så tror jag att jag klarar mig på att jag cyklar hela tiden. Och ja jag menar verkligen hela tiden. Håller igång kroppen, stannar inte och håller ett lite lägre tempo. Då blir jag inte svettig när jag cyklar och inte kall och s