Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 22:26Bra jobbat Lena!
Ett tips: Sök upp en lokal cykelklubb och testa att träna/cykla med dem. Har en känsla av att du kommer att gilla det. Då får du säkrare klungor, chansen att köra snabbare om du vill och trevlig rundor. Vissa gillar att cykla i grupp, vi
Bra jobbat Lena!
Ett tips: Sök upp en lokal cykelklubb och testa att träna/cykla med dem. Har en känsla av att du kommer att gilla det. Då får du säkrare klungor, chansen att köra snabbare om du vill och trevlig rundor. Vissa gillar att cykla i grupp, vi
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 22:46Tack P.!! Få människor delar min inställning till saker och ting överlag i livet. 🙂
Tack P.!! Få människor delar min inställning till saker och ting överlag i livet. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 23:13Du vet Nina. Döda laxar flyter med strömmen. Bara de levande simmar emot den.
Simma på. VVCK!
Vänligen
P.
Du vet Nina. Döda laxar flyter med strömmen. Bara de levande simmar emot den.
Simma på. VVCK!
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 00:31Oj, vad jag blir inspirerad! Wow, tack! Bilder, berättelser? Länktips?
Oj, vad jag blir inspirerad! Wow, tack! Bilder, berättelser? Länktips?
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 09:11Karin, de bästa tipsen fick jag här i tråden och på några andra sidor, och inte minst av goda vänner.
På min sida kan du läsa min race report, den är öppen för alla: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=30188529
Här är några sidor jag lä
Karin, de bästa tipsen fick jag här i tråden och på några andra sidor, och inte minst av goda vänner.
På min sida kan du läsa min race report, den är öppen för alla: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=30188529
Här är några sidor jag lä
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 09:16Sebastian, jag har börjat nosa så smått på en cykelklubb i stan som jag hann åka med fyra gånger under våren. Tränar nästan alltid själv (konstiga arbetstider och singelmamma till tre barn), men det är väldigt roligt att åka med andra och lära sig mera. O
Sebastian, jag har börjat nosa så smått på en cykelklubb i stan som jag hann åka med fyra gånger under våren. Tränar nästan alltid själv (konstiga arbetstider och singelmamma till tre barn), men det är väldigt roligt att åka med andra och lära sig mera. O
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 10:59Även jag överlevde min andra runda... jag uppfyllde alla satta mål utan ett och det var tiden. Annars är jag mycket nöjd, lite stel och härjad just nu men det går över.
Mitt allra största problem måste nog ändå vara att det fanns så förbannat många snygg
Även jag överlevde min andra runda... jag uppfyllde alla satta mål utan ett och det var tiden. Annars är jag mycket nöjd, lite stel och härjad just nu men det går över.
Mitt allra största problem måste nog ändå vara att det fanns så förbannat många snygg
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 11:26Hur mycket man behöver klä sig är ett mysterium, verkar bara delvis vara kopplat till hur mycket underhudsfett man har. Själv har jag loggat nitiskt vad jag har haft på mig, hur vädret har varit och hur det har kännts de senaste tre åren och först nu börj
Hur mycket man behöver klä sig är ett mysterium, verkar bara delvis vara kopplat till hur mycket underhudsfett man har. Själv har jag loggat nitiskt vad jag har haft på mig, hur vädret har varit och hur det har kännts de senaste tre åren och först nu börj
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 11:30Petter: Jag såg en liggcyklist på VR. Var det du?
Petter: Jag såg en liggcyklist på VR. Var det du?
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 11:38Nej, jag körde inte i år. Det var så vitt jag vet bara två som ställde upp, en holländare (tror jag) och en svensk (med grön hemmasnickrad bakkåpa). Sistnämnde satte för övrigt personbästa och var den tredje (på liggcykel) som kört sub 9 solo 🙂
Även bla
Nej, jag körde inte i år. Det var så vitt jag vet bara två som ställde upp, en holländare (tror jag) och en svensk (med grön hemmasnickrad bakkåpa). Sistnämnde satte för övrigt personbästa och var den tredje (på liggcykel) som kört sub 9 solo 🙂
Även bla