Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan walk through
You need to log in to create posts and topics.

Bra jobbat Lena!

Ett tips: Sök upp en lokal cykelklubb och testa att träna/cykla med dem. Har en känsla av att du kommer att gilla det. Då får du säkrare klungor, chansen att köra snabbare om du vill och trevlig rundor. Vissa gillar att cykla i grupp, vi

Tack P.!! Få människor delar min inställning till saker och ting överlag i livet. 🙂

Du vet Nina. Döda laxar flyter med strömmen. Bara de levande simmar emot den.

Simma på. VVCK!

Vänligen

P.

Oj, vad jag blir inspirerad! Wow, tack! Bilder, berättelser? Länktips?

Karin, de bästa tipsen fick jag här i tråden och på några andra sidor, och inte minst av goda vänner.

På min sida kan du läsa min race report, den är öppen för alla: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=30188529

Här är några sidor jag lä

Sebastian, jag har börjat nosa så smått på en cykelklubb i stan som jag hann åka med fyra gånger under våren. Tränar nästan alltid själv (konstiga arbetstider och singelmamma till tre barn), men det är väldigt roligt att åka med andra och lära sig mera. O

Även jag överlevde min andra runda... jag uppfyllde alla satta mål utan ett och det var tiden. Annars är jag mycket nöjd, lite stel och härjad just nu men det går över.

Mitt allra största problem måste nog ändå vara att det fanns så förbannat många snygg

Hur mycket man behöver klä sig är ett mysterium, verkar bara delvis vara kopplat till hur mycket underhudsfett man har. Själv har jag loggat nitiskt vad jag har haft på mig, hur vädret har varit och hur det har kännts de senaste tre åren och först nu börj

Petter: Jag såg en liggcyklist på VR. Var det du?

Nej, jag körde inte i år. Det var så vitt jag vet bara två som ställde upp, en holländare (tror jag) och en svensk (med grön hemmasnickrad bakkåpa). Sistnämnde satte för övrigt personbästa och var den tredje (på liggcykel) som kört sub 9 solo 🙂

Även bla