Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lady Godiva,

i Växjö blir det ju aldrig längre än 2.5 km till mål så det ör en optimal mara att bryta 😉

Jag har också bestämt mig för att delta.

Jag har bott i Växjö i 35 år, sjön ni ska springa runt är superfin-trevlig omväxlande miljö. Parker, skog och ja här sitter man i Aalborg och längtar hem lite till gamla löpar rundor....lycka till alla ni som ska springa runt sjön...KRAM

Inte fasen tänker jag bryta frivilligt, ska de ha min lapp får de försöka springa i kapp mig 😀

Hur håller man reda på hur många varv man sprungit?

Hm... Vattenfast penna och rita ett streck på armen för varje gång man passerar startpunkten? 🙂

Nej jag vet inte faktiskt.

Man tittar på sin klocka och antar att tiden för ett varv genom den tid man har är någorlunda korrekt?

Nu ska du inte komma och vara praktisk 🙂

Så har jag precis betalt anmälningsavgiften. Ska bli kul!

Då ses vi kanske där 🙂

Jag lär ha fullt upp att göra tiden ut, gröngöling som jag är men alla har väl varit barn i början. Eftersom det är min första mara är jag nöjd om jag fullföljer distansen.

Jepp, om jag ser en med vit gi så vet jag vem det är och om du ser en med en milk shake i handen så vet du vem det är 🙂

Att fullfölja tycker jag låter som ett bra mål om det är första gången. för min del är det dessvärre andra gången, så då gäller andr