Quote from Funbeat user on 17 September 2007, 20:07Lady Godiva,
i Växjö blir det ju aldrig längre än 2.5 km till mål så det ör en optimal mara att bryta 😉
Jag har också bestämt mig för att delta.
Lady Godiva,
i Växjö blir det ju aldrig längre än 2.5 km till mål så det ör en optimal mara att bryta 😉
Jag har också bestämt mig för att delta.
Quote from Funbeat user on 17 September 2007, 20:11Jag har bott i Växjö i 35 år, sjön ni ska springa runt är superfin-trevlig omväxlande miljö. Parker, skog och ja här sitter man i Aalborg och längtar hem lite till gamla löpar rundor....lycka till alla ni som ska springa runt sjön...KRAM
Jag har bott i Växjö i 35 år, sjön ni ska springa runt är superfin-trevlig omväxlande miljö. Parker, skog och ja här sitter man i Aalborg och längtar hem lite till gamla löpar rundor....lycka till alla ni som ska springa runt sjön...KRAM
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 01:48Inte fasen tänker jag bryta frivilligt, ska de ha min lapp får de försöka springa i kapp mig 😀
Inte fasen tänker jag bryta frivilligt, ska de ha min lapp får de försöka springa i kapp mig 😀
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 08:06Hur håller man reda på hur många varv man sprungit?
Hur håller man reda på hur många varv man sprungit?
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 11:15Hm... Vattenfast penna och rita ett streck på armen för varje gång man passerar startpunkten? 🙂
Nej jag vet inte faktiskt.
Hm... Vattenfast penna och rita ett streck på armen för varje gång man passerar startpunkten? 🙂
Nej jag vet inte faktiskt.
Quote from Urban Nilsson on 1 October 2007, 11:33Man tittar på sin klocka och antar att tiden för ett varv genom den tid man har är någorlunda korrekt?
Man tittar på sin klocka och antar att tiden för ett varv genom den tid man har är någorlunda korrekt?
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 11:38Nu ska du inte komma och vara praktisk 🙂
Nu ska du inte komma och vara praktisk 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 12:25Så har jag precis betalt anmälningsavgiften. Ska bli kul!
Så har jag precis betalt anmälningsavgiften. Ska bli kul!
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 12:34Då ses vi kanske där 🙂
Jag lär ha fullt upp att göra tiden ut, gröngöling som jag är men alla har väl varit barn i början. Eftersom det är min första mara är jag nöjd om jag fullföljer distansen.
Då ses vi kanske där 🙂
Jag lär ha fullt upp att göra tiden ut, gröngöling som jag är men alla har väl varit barn i början. Eftersom det är min första mara är jag nöjd om jag fullföljer distansen.
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 15:42Jepp, om jag ser en med vit gi så vet jag vem det är och om du ser en med en milk shake i handen så vet du vem det är 🙂
Att fullfölja tycker jag låter som ett bra mål om det är första gången. för min del är det dessvärre andra gången, så då gäller andr
Jepp, om jag ser en med vit gi så vet jag vem det är och om du ser en med en milk shake i handen så vet du vem det är 🙂
Att fullfölja tycker jag låter som ett bra mål om det är första gången. för min del är det dessvärre andra gången, så då gäller andr