Quote from Nils Hylander on 23 February 2010, 21:41Bloggade här på FB om en kall tur för några veckor sedan:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=54177
Temperaturen låg omkring -13 till -22 grader beroende på var jag befann mig.
Bloggade här på FB om en kall tur för några veckor sedan:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=54177
Temperaturen låg omkring -13 till -22 grader beroende på var jag befann mig.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 22:18Lägsta temperaturen denna vinter i vardagsrummet där trainern står är nog +16 grader 😉
Lägsta temperaturen denna vinter i vardagsrummet där trainern står är nog +16 grader 😉
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 20:13Man kanske har för små handskar? Men vill ju inte ha för stora klumpiga heller.Skall kanske prova några av de handskarna som ni rekomenderade...Tack för tipsen 🙂
Man kanske har för små handskar? Men vill ju inte ha för stora klumpiga heller.Skall kanske prova några av de handskarna som ni rekomenderade...Tack för tipsen 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 17:16-24 i måndags, 11 km till jobbet. Funkade bra. Hade Cykelbibs, ullunderställ, löpartights utanpå benen, vindtät cykeljacka på överkroppen, rånarluva samt hjälm och handskar. Frös inte ett dugg, var lite kallt på ansiktet på de delar som inte täcktes av rå
-24 i måndags, 11 km till jobbet. Funkade bra. Hade Cykelbibs, ullunderställ, löpartights utanpå benen, vindtät cykeljacka på överkroppen, rånarluva samt hjälm och handskar. Frös inte ett dugg, var lite kallt på ansiktet på de delar som inte täcktes av rå
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 23:59-15
Men cyklar till jobbet varje dag. Ligger på landet, så vägarna har varit sådär vissa dagar i år... Snöstorm har onekligen förekommit. Har testat alla väder tror jag.
-15
Men cyklar till jobbet varje dag. Ligger på landet, så vägarna har varit sådär vissa dagar i år... Snöstorm har onekligen förekommit. Har testat alla väder tror jag.
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 11:04-20 kanske
-20 kanske