Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 18:38Är det pussar eller smällar jag får???? (#) 😉
Är det pussar eller smällar jag får???? (#) 😉
Quote from Daniel Jernebring on 2 January 2008, 18:40Eller är det kanske galoppljud... jag tycker mig höra hovarna!
Eller är det kanske galoppljud... jag tycker mig höra hovarna!
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 18:47Jag har också märkt att mycket mer sitter i huvudet än man först tror. Det är till stor del mentalt man blir snabbare som nybörjare, tror jag.
"Älskar att röra på mig och försöker att hitta olika former som är roliga och intressanta.
Golf ligger mig myck
Jag har också märkt att mycket mer sitter i huvudet än man först tror. Det är till stor del mentalt man blir snabbare som nybörjare, tror jag.
"Älskar att röra på mig och försöker att hitta olika former som är roliga och intressanta.
Golf ligger mig myck
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 19:50Det var Mikaels ord du kopierade in där, men jag måste ändå få göra ett inlägg (igen) om golf och kondition. Innan jag började spela golf var jag rätt långsam gångare och löpare. Nu för tiden går jag alltid i ett högt (golf-)tempo och uthålligheten är upp
Det var Mikaels ord du kopierade in där, men jag måste ändå få göra ett inlägg (igen) om golf och kondition. Innan jag började spela golf var jag rätt långsam gångare och löpare. Nu för tiden går jag alltid i ett högt (golf-)tempo och uthålligheten är upp
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 19:52Jag har aldrig spelat golf, men är det inte så att det ger en hel del bålstyrka också. Och bålstyrka - det är viktigt för oss springare. 🙂
Jag har aldrig spelat golf, men är det inte så att det ger en hel del bålstyrka också. Och bålstyrka - det är viktigt för oss springare. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 19:54Nja, kanske inte GER bålstyrka, men det är klart bra att vara all roundtränad för att lyckas med golf.
Nja, kanske inte GER bålstyrka, men det är klart bra att vara all roundtränad för att lyckas med golf.
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 19:56OK - jag trodde det var jättebra bålträning med all den där svingningen. 🙂
OK - jag trodde det var jättebra bålträning med all den där svingningen. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 19:58Jag brukar träna bålträning på gymet just för att att bli starkare och slå längre. Vi tjejer måste ha bättre teknik än killarna för att uppnå samma längd....
Jag brukar träna bålträning på gymet just för att att bli starkare och slå längre. Vi tjejer måste ha bättre teknik än killarna för att uppnå samma längd....
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 22:19Men att vara nybörjare eller inte.... Hur ska man kunna avgöra NÄR man är det ena eller det andra, och när har man egentligen nytta av att kunna definiera sig som "nybörjare" eller "icke-nybörjare"
Kan man inte vara nybörjare i vissa löpsituationer eller
Men att vara nybörjare eller inte.... Hur ska man kunna avgöra NÄR man är det ena eller det andra, och när har man egentligen nytta av att kunna definiera sig som "nybörjare" eller "icke-nybörjare"
Kan man inte vara nybörjare i vissa löpsituationer eller
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 23:05Frida har rätt. Om man är nybörjare eller inte beror på samanhanget, precis som kunnande i alla andra sproter/ämnen.
Frida har rätt. Om man är nybörjare eller inte beror på samanhanget, precis som kunnande i alla andra sproter/ämnen.