Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 00:28Min plan är ju att kunna springa 5 km på 30 minuter. Det måste innebära att jag skall ligga kring 6 min/km (om jag nu räknat rätt). Jag testade detta igår och jag orkade det i sisådär 8 minuter då gick jag ner till 7,3 min/km (alltså på ungefär). Och då k
Min plan är ju att kunna springa 5 km på 30 minuter. Det måste innebära att jag skall ligga kring 6 min/km (om jag nu räknat rätt). Jag testade detta igår och jag orkade det i sisådär 8 minuter då gick jag ner till 7,3 min/km (alltså på ungefär). Och då k
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 00:35Du kommer att klara 30 när du är redo för det. Program är ingen perfekt plan för hur din eller någons träning ska bedrivas. Bara en rekommendation egentligen. Personligen så har jag aldrig tränat efter träningsprogram eller ägt en pulsklocka under den ti
Du kommer att klara 30 när du är redo för det. Program är ingen perfekt plan för hur din eller någons träning ska bedrivas. Bara en rekommendation egentligen. Personligen så har jag aldrig tränat efter träningsprogram eller ägt en pulsklocka under den ti
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 00:39Nej, jag passar mig för att liksom "få panik" över att inte klara det. Men det hade varit så himla gott att liksom kunna känna att jag orkar 5 km. Men först kanske jag skall börja tycka om det. Och du har rätt att det kommer med tiden, gäller bara att ork
Nej, jag passar mig för att liksom "få panik" över att inte klara det. Men det hade varit så himla gott att liksom kunna känna att jag orkar 5 km. Men först kanske jag skall börja tycka om det. Och du har rätt att det kommer med tiden, gäller bara att ork
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 00:45Johanna:
Klart att du ska gilla det du gör. Och det är det du ska fokusera på i första hand.. måste ju kännas bra. Tänk inte så mycket på tiden. Det kommer att gå bra om du vill fortsätta med det du gör 🙂
Johanna:
Klart att du ska gilla det du gör. Och det är det du ska fokusera på i första hand.. måste ju kännas bra. Tänk inte så mycket på tiden. Det kommer att gå bra om du vill fortsätta med det du gör 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 00:45Om du inte följer programmet, utan byter ut dom lugna träningspassen mot hårdare löpning, då kommer du garanterat att bli skadad efter en tid, all träning måste vara lagom hård, med tid för återhämtning. Inget träningsprogram kan garantera att man når upp
Om du inte följer programmet, utan byter ut dom lugna träningspassen mot hårdare löpning, då kommer du garanterat att bli skadad efter en tid, all träning måste vara lagom hård, med tid för återhämtning. Inget träningsprogram kan garantera att man når upp